Onko kellään kokemuksia onko kyseinen ahdin miten sopiva 2.0 M10 koneeseen? Miten käyttäytyy kyseisellä ahtimella kone? Onko liian iso?
KKK027+M10?
Collapse
X
-
Re: KKK027+M10?
eikös noita kkk kaks-seiskoja voisi verrata garretin t04-sarjaan.Originally posted by E36-coupeOnko kellään kokemuksia onko kyseinen ahdin miten sopiva 2.0 M10 koneeseen? Miten käyttäytyy kyseisellä ahtimella kone? Onko liian iso?
ilman yksityiskohtaisempia tietoja vaikea sanoa. mutta eikös 745 bemussa ole tuota käytetty, ja aikanaan yhtä variaatiota mm. porsche 911 turbossa (3.3l)"Hyvällä hevosella maisema nopiasti vaihtuu"
-Andy McCoy
Comment
-
Onhan se HX55 sopiva ku hakee yli 800hp tehoja ja sillonkin sitä kannattaa muokata :lol:Originally posted by SagKaikkihan on suhteellista, kerro koneesta vähän speksejä ja minkälaiseen ajoon tulee. Esim. puristussuhde, nokkakeppi yms. Yhdistelmästä riippuen HX55 holsettikin on ihan soppeli ahdin kyseiseen koneeseen
F10 LCI -15
E60 LCI -08
Comment
-
Re: KKK027+M10?
On tuo ollut useammassakin Possussa;Originally posted by Tykkieikös noita kkk kaks-seiskoja voisi verrata garretin t04-sarjaan.Originally posted by E36-coupeOnko kellään kokemuksia onko kyseinen ahdin miten sopiva 2.0 M10 koneeseen? Miten käyttäytyy kyseisellä ahtimella kone? Onko liian iso?
ilman yksityiskohtaisempia tietoja vaikea sanoa. mutta eikös 745 bemussa ole tuota käytetty, ja aikanaan yhtä variaatiota mm. porsche 911 turbossa (3.3l)
mm. Porsche 935, 3.3 litranen, 525 hv. Olis myynnissäkin yksi näemmä:
http://www.carclassic.com/html/DK08.htm
Possu 968 RS:ssä
Sitten Alpina B7 turbo
Myös kittinä kaupan supraan: http://www.jscspeed.com/mk4/turbo/blitz_k27.htm
jnejne.Stadtluft macht frei.
Comment
-
Sori, se olikin HX50. http://koti.mbnet.fi/mikkiz/index1.htm/ Kyseisen linkin takaa löytyvään autoon siis viittasin.Originally posted by ytteOnhan se HX55 sopiva ku hakee yli 800hp tehoja ja sillonkin sitä kannattaa muokata :lol:Originally posted by SagKaikkihan on suhteellista, kerro koneesta vähän speksejä ja minkälaiseen ajoon tulee. Esim. puristussuhde, nokkakeppi yms. Yhdistelmästä riippuen HX55 holsettikin on ihan soppeli ahdin kyseiseen koneeseen
Comment
-
Re: KKK027+M10?
tjoo, audi ja porsche on käyttäny muutenkin kkk:ta turbojensa hovitoimittajana jo pirun pitkään.Originally posted by HasardiOn tuo ollut useammassakin Possussa;Originally posted by Tykkieikös noita kkk kaks-seiskoja voisi verrata garretin t04-sarjaan.Originally posted by E36-coupeOnko kellään kokemuksia onko kyseinen ahdin miten sopiva 2.0 M10 koneeseen? Miten käyttäytyy kyseisellä ahtimella kone? Onko liian iso?
ilman yksityiskohtaisempia tietoja vaikea sanoa. mutta eikös 745 bemussa ole tuota käytetty, ja aikanaan yhtä variaatiota mm. porsche 911 turbossa (3.3l)
mm. Porsche 935, 3.3 litranen, 525 hv. Olis myynnissäkin yksi näemmä:
http://www.carclassic.com/html/DK08.htm
Possu 968 RS:ssä
Sitten Alpina B7 turbo
Myös kittinä kaupan supraan: http://www.jscspeed.com/mk4/turbo/blitz_k27.htm
jnejne.
tosin esim. porsche 935 on jo senverran harvinainen, että tuskinpa tämän topicin aloittajalla on käsissään juuri ko. specseillä oleva puhallin.
"Hyvällä hevosella maisema nopiasti vaihtuu"
-Andy McCoy
Comment
-
Eikä sekään mikään huippu oo kuulemma olluOriginally posted by SagSori, se olikin HX50. http://koti.mbnet.fi/mikkiz/index1.htm/ Kyseisen linkin takaa löytyvään autoon siis viittasin.Originally posted by ytteOnhan se HX55 sopiva ku hakee yli 800hp tehoja ja sillonkin sitä kannattaa muokata :lol:Originally posted by SagKaikkihan on suhteellista, kerro koneesta vähän speksejä ja minkälaiseen ajoon tulee. Esim. puristussuhde, nokkakeppi yms. Yhdistelmästä riippuen HX55 holsettikin on ihan soppeli ahdin kyseiseen koneeseen
F10 LCI -15
E60 LCI -08
Comment
Comment