Announcement

Collapse
No announcement yet.

turbo suosituksia m10b20 koneeseen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tero_v
    BTCF Member
    • Sep 2006
    • 970
    • Etelä-pohjanmaa, lehtimäki

    turbo suosituksia m10b20 koneeseen?

    kaverin puolesta kyselen ehdotuksia....
    tällä hetkellä Garrett TO3/4 ja isompi pitäisi saada teho tavoite n.350hp paikkeilla. käyttö tarkoitus hauskanpito ja ehkä driftaus kokeilu mielessä. pro-turbon hemmo ehdotti hx40 8 pesällä, mutta kuulostaa vähän isolta.
    Last edited by tero_v; 08-01-2009, 22:34.
    E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
    650hp/850nm 1.8bar
    1/4m 11.48s/208km/h
    100-150km/h 2.01s
    100-200km/h 6.99s


    EX jatkeet:
    e39 528 M-Sport -99
    e36 318is "M-sport" -92
  • Zeik88
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2006
    • 300
    • Suonenjoki

    #2
    ei vaan sopivalta
    chevrolet impala 66 2d ht 383 stroker
    ex: bemarit e46 330ci e36 325 91,E30 325 turbo, e30 325e, e30 316, e21 315.

    Comment

    • jeemu
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 1844
      • 67700

      #3
      Turhaa sinne liian isookaan laittaa jos tavote on 350hv ja ois rajalla tarkotus pömmyytellä. Eli kyllä siihen riittää pienempiki ku hx40
      B M W X 5. kotina_matkailuvaunu

      Comment

      • tero_v
        BTCF Member
        • Sep 2006
        • 970
        • Etelä-pohjanmaa, lehtimäki

        #4
        minkälaisia porukat on laittanu näihin myllyihin. vastauksien määrän puolesta näitä ei paljon ole paineistettu
        E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
        650hp/850nm 1.8bar
        1/4m 11.48s/208km/h
        100-150km/h 2.01s
        100-200km/h 6.99s


        EX jatkeet:
        e39 528 M-Sport -99
        e36 318is "M-sport" -92

        Comment

        • Jasu
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2002
          • 2110
          • Tampere / Isojoki

          #5
          Joku Garrettin T03/4 on hyvä nuille tehoille.
          Volvo S80 V8
          Mercedes C250d
          M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

          Comment

          • Tonppa1
            Bimmer Rookie
            • Dec 2006
            • 142
            • Hki

            #6
            Monet 8- tappiset tarvii vakiona yllättävän ison föönin 350hp tehoihin. Sopiva nokka ja kanavien muotoilu auttaa jo paljon hyvän moottorin ohjauksen kera.
            Paha sanoa onko hx40 ja t03/04 hyviä, tai huonoja mikäli ei puhuta siipien- ja pesien koosta. Variaatioita on älytön määrä.

            At ARJ Landscape, we specialize in making ordinary backyards extraordinary. Are you dreaming of a new paver patio, outdoor kitchen, outdoor fireplace or fire pit? We are the best landscaping & landscape design company in Columbus, Sunbury, Worthington, Westerville and Powell, OH.

            Tuolta näkee jotain kompurakarttoja, mutta siipikokoja ei ole ilmoitettu.
            Turbiinia lähtisin hakemaan 50- 60mm riippuen ahtimesta, kannen hengityksestä ja minkälaista vääntökäyrää haetaan. Ehkä olisi kuitenkin parempi pysyä 55- 60mm välissä? Usein hieman "ylimitoitettu" ahdin häviää pienemmälleen keskialueen vääntöpiikissä, mutta muuten piirtää koko käyrän pienemmän yläpuolelle.

            Klik
            Tossa threadissa yks M10 50/59 siivillä. [MUTU] Oikealla nokalla ja hyvillä bensa/ sytkä säädöillä voisi saada nätimmänkin käppyrän. Nyt ahdin herää, kun nokka/ kannen virtaukset alkavat jo rauhoittaa menoa. Toisaalta toi T04 on pyöriviltä massoiltaan melko järeä, että kevyemmällä akselilla oleva saman kokoinen ahdin voisi tehdä käyrästä tasaisemman. [MUTU]
            Jotkut väittävät, että turbiinisiiven olisi hyvä olla 2-5mm isompi, kuin kompura.

            My 2 cents. :think
            E46 320dAT -02

            Comment

            • tero_v
              BTCF Member
              • Sep 2006
              • 970
              • Etelä-pohjanmaa, lehtimäki

              #7
              vähä tietoa koneesta, jos olis apuja. mahle männät. puristus suhde muistaakseni 7.6, vakio nokka, kansi on ollu hoidossa kansisetillä ja kyseessä on kaasari vehe 2kpl dhla 40mm vaakatuplilla ja tällä hetkellä juurikin t03/04 turbo käytössä...
              E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
              650hp/850nm 1.8bar
              1/4m 11.48s/208km/h
              100-150km/h 2.01s
              100-200km/h 6.99s


              EX jatkeet:
              e39 528 M-Sport -99
              e36 318is "M-sport" -92

              Comment

              • Mystinen
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2005
                • 1206
                • Kehä3

                #8
                ei mitään
                Last edited by Mystinen; 19-01-2009, 17:44.

                Vaparien virittäminen on säälittävää
                350hp/480Nm@0,666bar
                xxxhp/670Nm@1,6bar
                - Mystinen.Fi -
                -ISO maailma välillä pelottaa Connection-

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎