Sellaista tossa aattelin kiinnostaisko porukkaa saada ne haljenneet tai muutenkin rikkoutuneet perän alu-takakannet korjattua? Olis mahdollisuus hitsata, maalata ja vaikka vahvistaakkin kansia / kiinnikkeitä pientä korvausta vastaan
Täs olis pari kuvaa e36:sen kopasta joka hitsattiin:
Kuvassahan on E36 325i Takakansi...ja käykö sellainen takakansi suoraan E30:seen onko sellaisesta tietoa tulisi kahdella kiinni yhden sijasta olisi vahvempi...
Kuvassahan on E36 325i Takakansi...ja käykö sellainen takakansi suoraan E30:seen onko sellaisesta tietoa tulisi kahdella kiinni yhden sijasta olisi vahvempi...
niin on. Ja en usko että käy e30:iin..
Vanha viidakon laki "jos etuveto olis parempi ku takaveto ni vormulatki vetäis eestä.. ne on nääs haitekkiä"
Pulttijako näköjään näyttää hyvin samalle molemmissa.
Eipä ole tullut edes mieleen että voisi sopia, mutta saattaa hyvinkin olla mahdollista. Kuvien perusteella jopa todennäköistä. E30 koriin tietty vaatii uudet kiinnityspisteet Voin kokeilla kannen sopivuutta illalla, kun tallista molemmat löytyy. Edesauttaa myös omia hommeleita jos asia näin on. Kiitos vinkistä.
Ja tiivistyspinta on suora hitsauksen jälkeen? Tai emt miten paljon ko materiaali vetää mutkalle hitsatessa.
Samalla menetelmällä saisi tehtyä jäähdytysripahässäkän kannen alareunaan?
siis :
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Ja tiivistyspinta on suora hitsauksen jälkeen? Tai emt miten paljon ko materiaali vetää mutkalle hitsatessa.
Samalla menetelmällä saisi tehtyä jäähdytysripahässäkän kannen alareunaan?
siis :
Monellako peräöljyt käy niin kuumana että tuollaiset tarvitsee olla? Hifistelyn toki ymmärrän orggis-osalla mutta tiggisaumasta tehty rivakko ei kai sitä ole kenenkään silmissä.
Ja tiivistyspinta on suora hitsauksen jälkeen? Tai emt miten paljon ko materiaali vetää mutkalle hitsatessa.
Samalla menetelmällä saisi tehtyä jäähdytysripahässäkän kannen alareunaan?
siis :
Se on koko koppa esilämmitetty ennen hitsausta ni ei se kyl paljoa vetele. Tiivisteliimaa väliin ku asentaa ni ei vuoda (näin siis itse tein about 5000km sitte)
Toimii ja pitää hyvin.
Kyllä toi rivotuski onnistuu.
Vanha viidakon laki "jos etuveto olis parempi ku takaveto ni vormulatki vetäis eestä.. ne on nääs haitekkiä"
Comment