Announcement

Collapse
No announcement yet.

Millä Rosteriset Pakoputkenpäät Kiiltäviksi??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Antza
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2002
    • 2143
    • Espoo

    #16
    Korrek Kliineri toimii hyvin. Sillä lähtee putkenpäiden pinttymät ja hapettumat, samoin suola sekä bitumipaska esim. helmoista ilman pelkoa, että metallipinta / helmamuovi vaurioituisi.
    Current rides:
    F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000

    Previous rides:
    E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci

    Comment

    • Jusaus
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2004
      • 1124
      • Kajaani

      #17
      Originally posted by makkis View Post
      Eikös tässä haettu sitä paskakerroksen putsaamista:think
      Kyllä siihen tarvii jotain liuotinta, tinneriä, bensaa tms. Tuolla autosolilla tai jollain muulla kiillotustahnalla voi sitten sen jälkeen kihnuttaa sen putkenpään uutuuden loistoonsa
      Omien kokemuksien mukaan autosol toimii myös puhdistamiseen, hapettumat sun muut pinttyneet liat olen saanu pois autosolilla, tietysti jos on kunnon kökkyröitä pikeä tms, ei se tällä aineella ihan käsivoimin katoa.
      Nyk: GSX1300R -00
      Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
      ---------------------------------------------
      -Official member of BTCF-Sauna Team-
      ---------------------------------------------

      Comment

      • Kentsu
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2004
        • 1397
        • Tuusula

        #18
        Originally posted by makkis View Post
        Eikös tässä haettu sitä paskakerroksen putsaamista:think
        Kyllä siihen tarvii jotain liuotinta, tinneriä, bensaa tms. Tuolla autosolilla tai jollain muulla kiillotustahnalla voi sitten sen jälkeen kihnuttaa sen putkenpään uutuuden loistoonsa
        Näinpä. Yksinkertainen ja halpa ratkaisu löytyy seuraavalta tankkauskerralta, ottaa vaikka jonkun tyhjän litran pullon mukaan.
        Ex: 523iA '97, 520iA '89
        /// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"

        Comment

        • Ha2
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 1786
          • Oulu

          #19
          Originally posted by Antza View Post
          Korrek Kliineri toimii hyvin. Sillä lähtee putkenpäiden pinttymät ja hapettumat, samoin suola sekä bitumipaska esim. helmoista ilman pelkoa, että metallipinta / helmamuovi vaurioituisi.
          Korrekin Kliineri hyväksi havaittu myös täällä. Parin millin suolapaskakerros lähtee ku laitta Kliineriä reilusti rättiin ja kietasee vanhasta t-paidasta tehdyn rätin ulostulon ympärille ja rassaa menemään. Eisenmanni kiittää ja kyllä niistä ulostuloista voi itteään peilailla Kliinerin jäljiltä, vaikka se ei varsinainen kiillotusaine olekaan.
          E61 525d LCI

          Comment

          • Veiled
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2007
            • 1130
            • Helsinki

            #20
            puhdistavalla autovahalla lähtee oman kokemuksen mukaan hyvin...esim. AG:n punainen.

            -V-
            /// X6 35i AlpinWeiss ///

            Pesua, tummennuksia, yliteippausta yms. helsingissä:

            www.automatrix.fi

            Comment

            • h3ba
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2007
              • 334
              • Oulu

              #21
              Autosol taitaa itellä ja isäpapallaki olla käytössä, ja kyllä muuten lähtee paskat pois ja hyvin!
              MB S210 320CDI Avantgarde -00
              xXx:
              MB S124 300TDT -92

              MB C124 300CE 24V Sportline -91
              MB W124 300D -93
              BMW E34 525tdsA Touring 147hk++ -92
              MB W201 190D -84
              BMW E32 735iA -89

              Comment

              • carlsberg
                Bimmer Rookie
                • Sep 2005
                • 37
                • Kuopio

                #22
                Tosiaan jos haluaa hinkata ne tiukimmat pashat ym:t pois, niin sokeripalalla lähtee. Ensin räkäsee ja sitten hankaa Toimii! Monet venttiilikopat ym tuolleen puhistanut. Se sokeriliemi vaan pitää sitten vielä pestä jollain siitä pinnasta. Mutta ei ainakaan maksa paljoo...

                Comment

                • Peltsii
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2007
                  • 7061
                  • Turenki

                  #23
                  Autoglym metal polish
                  DUCATI 1098 RACING EVO

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎