Announcement

Collapse
No announcement yet.

M20B25 runkolaakerit?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • S4Driver
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2006
    • 572
    • Kaukana

    M20B25 runkolaakerit?

    Miten varmistan onko koneessa 1 vai 2 kyntiset laakerit avaamatta konetta?
    3/88 muuttuivat ilmeisesti. Löytyykö lohkon kyljestä joku nummero josta vois varmistaa asian. Sais vaan hommattua kaikki valmiiksi ennen kuin kone avataan. Koneen kasaaja ei muista 100 varmaksi kummat siellä on.
    Valmistenumerolla ei tee mitään kun auto on tällainen sekasikiö.
  • MasaTDS
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2006
    • 1606
    • Tampere

    #2
    kyllä moottorin kyljessä on numero jolla saa vuosimallin selville.Kuskin puolella stanssaus joka aika lähellä öljypohjan liitosta muistaakseni..
    Mutta laakerit kyllä saa todennäköisesti tarvikeliikkeestä hyllytavarana,niin miksi ostaa etukäteen jos et vielä tiedä joutuuko kampiakselin kauloja hiomaan jos kone jo kolisee niin joudut,tai onko kaulat nytkään enää vakiokoossa.
    E24 635csi
    M-B W140
    Citroen c4 coupe
    H-D sportster chopper

    Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
    Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
    Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta
    www.mpanet.fi

    Comment

    • S4Driver
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2006
      • 572
      • Kaukana

      #3
      -

      Kanki on koneistamolla tarkastuksessa, haen sen torstaina.
      Taidan oottaa kun kone auki niin ei tarvii arpoa.

      Comment

      • S4Driver
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2006
        • 572
        • Kaukana

        #4
        Motornordilla vain laakereita alkaen -3/88

        Comment

        • Jasu
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2002
          • 2110
          • Tampere / Isojoki

          #5
          Originally posted by S4Driver View Post
          Motornordilla vain laakereita alkaen -3/88
          Katoitkos oikein?
          Vai oliko loppu?
          Volvo S80 V8
          Mercedes C250d
          M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

          Comment

          • S4Driver
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2006
            • 572
            • Kaukana

            #6
            -

            HPMBS-M50 Lager M20/50/52/S50 88- Ramlager Std 2.495,00 kr
            Vanhempaan ei näitä saatavissa.
            Last edited by S4Driver; 25-01-2009, 17:46.

            Comment

            • Jasu
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2002
              • 2110
              • Tampere / Isojoki

              #7
              Originally posted by S4Driver View Post
              HPMBS-M50 Lager M20/50/52/S50 88- Ramlager Std 2.495,00 kr
              Vanhempaan ei näitä saatavissa.
              Alle -03.88 maksaa 1550kr ja yli -04.88 1525kr.
              Volvo S80 V8
              Mercedes C250d
              M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

              Comment

              • S4Driver
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2006
                • 572
                • Kaukana

                #8
                -

                Katsopas valikosta BMW-effektökning>Lager

                Comment

                • Jasu
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2002
                  • 2110
                  • Tampere / Isojoki

                  #9
                  Originally posted by S4Driver View Post
                  Katsopas valikosta BMW-effektökning>Lager
                  Pitääkö ne olla juuri kyseiset laakerit? Tuolta BMW-reservdelar kohasta Motor ja sieltä Ramlager löytyy muita.

                  Last edited by Jasu; 25-01-2009, 19:14.
                  Volvo S80 V8
                  Mercedes C250d
                  M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                  Comment

                  • S4Driver
                    Bimmer Fanatic
                    • Aug 2006
                    • 572
                    • Kaukana

                    #10
                    -

                    OEM palikoita saan täältäkin. Turha tilata noin kaukaa. Vastailivat mailiin tosi nopsaan kun kyselin asiasta.
                    Mitään lukuja ei annettu, mutta vakiolaakerit kestää helvetisti tehoja.
                    Ajallinen kesto vaan on heikompi. Eli kun kone on kunnon palikoista koottu niin laakerit antautuu ensimmäiseksi. Tai sitten ei. Riippuu mistä katsoo ja keneltä kysyy. erikoislaakereissa vissiin suuria eroja keston kanssa. Pinnat irtoo herkemmin toisista ja kesto jopa heikompaa kuin vakio kamoilla. Tiedä näistä.
                    Hommaan vakio laakerit.
                    Last edited by S4Driver; 26-01-2009, 17:12.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎