Kulkupelinä on E36 -92:nen coupe ajettu 190tkm ja kannen alla porisee M50B25. Kävin ajalemassa autolla vähän pidempää lenkkiä (noin. 30km) kun erään risteyksen jälkeen tuntui ettei auto vastaa kaasuun, veto hävis -> auto rullas moottorijarrutuksella mutta kierrokset katos 0:aan. Noh, auto sammuksiin, takas käyntiin. Ei mitään ongelmia kunnes pysähdyin pihaan, tyhjäkäynti romahti n. 450-500 ja kävi tosi epätasasesti (ihanku ois ehkä ollu yks pytty pois pelistä). Noh sammutin auton, kävin juomassa kahvit sisällä, takas pihalle, auto tulille, ei mitään ongelmia ja kävi nätisti. Ajoin takas kotia (30km, moottoritietä), viimesissä valoissa ennen kotiani, veto katosi risteyksen jälkeen, tunsin heti ku painoin kaasua että nyt se tekee saman. Samantien käyntiin, seuraavassa risteyksessä yritti takellella, painoin kaasua ei tapahtunu heti mitään, 1sek viiveellä nykäs aika kovasti ja kierrokset pamahti tyhjäkäynniltä noin 2k mut ei sammunu. Pääsin pihaan ja taas tyhjäkäynti takelsi.
Muuta faktaa:
Öljyä koneessa on.
tärkeät releet vaihdettu noin 4tkm sitten.
Nokka-akselin asentoanturi noin 4tkm sitten.
Haitariputket tarkistettu ja imuilmavuodot huohottimesta korjattu.
ICV putsattu kesällä samoihin aikoihin anturien vaihdon kanssa.
Akku vaihdettu kuukauden sisään.
Vikakoodien lukulaitteet löytyy iteltäänkin, pitää yrittää saada se piuhanpäähän täs vkl aikana.
Ehdotuksia?
Muuta faktaa:
Öljyä koneessa on.
tärkeät releet vaihdettu noin 4tkm sitten.
Nokka-akselin asentoanturi noin 4tkm sitten.
Haitariputket tarkistettu ja imuilmavuodot huohottimesta korjattu.
ICV putsattu kesällä samoihin aikoihin anturien vaihdon kanssa.
Akku vaihdettu kuukauden sisään.
Vikakoodien lukulaitteet löytyy iteltäänkin, pitää yrittää saada se piuhanpäähän täs vkl aikana.
Ehdotuksia?
Comment