Elikkä neuvoja kaivataan tälläisen rakentamiseksi. Lohkona on m52b28 johon tulisi m3 kampiakseli joten kumpi lienee parempi tässä tapauksessa tuo 3l vai 3.2l männiksi takomännät, laatikkona on 5vaihteinen m3 loota eli meneekö tuohon m52b28 vauhtipyörä vielä vai joutuneeko senkin vaihtamaa ämmäläiseen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52B28 Stroukkaus 3.2
Collapse
X
-
Ei se pelkällä stroukkaamisella mene, ja tämän maan resursseilla se on sitten onnea poraukseen. Miksei suoraan s50? M52B28 ei muutenkaan ole mikään voimamoottorille hyvä lähtökohta alulohkoisena.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
-
-
M3:ssa isompi poraus joten pelkällä kammella et noihin mittoihin pääse. Oli se sitten kumpitahansa.
Pyörät sopii perään kyllä.
Miten meinaa ton porauksen suorittaa.
Edit .... SlowLast edited by zJark; 07-02-2009, 12:37.MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Comment
-
-
Tuolta>
bmw, mth, hrt, hiop, racetec, mini, cooper, s, parts, 1, 3, 5, 7, series, e36, e46, e39, z3, z4, z8, m3, m5, x3, x5, 330, 325, 328, custom, chiptuning, chip, obd, dme, tuning, performance, engine, motor, sport, camshafts, exhaust, systems, sports, mufflers, headers, extractor, suspension, coilover, adjustable, stabilizer, kits, anti sway, bars, strut, mounts, camber, castor, limited slip differential, lsd, super chargers, compressors, stroker kits, enhancement, racing, technology, turbo, bimmer, dynamics, dtm, muffler, roadster, big, brakes, six point, calipers, ventilated, discs
Comment
-
-
Tai sitten vaan vaihtoehtoisesti M57D29-kampiakseli tarvittavine modauksineen + poraus.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by S4Driver View Post"MURPHY'S LAW"
"Whatever can go wrong will go wrong,
and at the worst possible time,
in the worst possible way"
Comment
-
-
Comment
-
-
Originally posted by ][_äski View PostEli kyssäri kuuluu:
Mistä sroukki kittiä kyseiseen koneeseen Tai vastaavasti mitä kaikkea tuohon kyseiseen operaatioon vaatii?
2.8 -> 3.0 tai yli.
Sopivia rautalohkoja löytyy halvalla (itse en tekis tohon alulohkoon)
Akseleita löytyy moneen lähtöön. Toi dieselin akseli lienee yksi edullisimmista M54B30 lisäksi.
Toki myös S50 akselit pitäis sopia ja jenkkiversion S52 akselit. Ilmeisesti myös S54 sopii ?
S50/52/54 koneisiin saa sitten isolla rahalla tilavuutta ainakin tonne 3,7l asti. (köhler racing ja KK-automobile nyt ainakin tarjoaa) Noiden lisäksi Farndon ja Arrow Englannissa tekee tilauksesta millaisen akselin vaan haluat.
Noitten päälle sitten veivit ja mukit. Osaan sopii osat BMW:n tiskiltä ja osaan pitää teettää veivit ja männät.
Vain taivas on rajana jos rahaa löytyy. (yleensä ei löydy)Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostKysymällä se selviää.
(+4000e oma arvio. Ja tuskin onnistuu alulohkoon.)
EDIT. lukihäiriö, kitti sisältää myös lohkon. Joten sanoisin hinnan olevan +5000e."MURPHY'S LAW"
"Whatever can go wrong will go wrong,
and at the worst possible time,
in the worst possible way"
Comment
-
Comment