Onko kellään tarkkaa kuvaa s38b38 venttiilien säätö työkalusta josta näkisi mittoja, tai tietoa mistä sellaisen saisi hankittua edullisesti. Olisi näin työttömänä aikaa tehdä säätö itse.
Tools & Books auto parts for BMW 5-Series E34 (1989-1996): Floor Jacks, AC Hydraulic Jacks, QuickJack Floor Jacks, & more... and other parts related to Tools
Nonii tietääkö kukaan miten tuolta tilaaminen käytännössä tapahtuu http://www.pelicanparts.com
Tai voisiko joku lainata tuota työkalua, tietenkin korvausta vastaan.:think
Nonii tietääkö kukaan miten tuolta tilaaminen käytännössä tapahtuu http://www.pelicanparts.com
Tai voisiko joku lainata tuota työkalua, tietenkin korvausta vastaan.:think
Voin kysyä kaverilta kyseistä työkalua, s14 konees pitäis olla sama kalu, tollahan ei pysty säätämään mitään, ainoastaan vaihtamaan niitä simmilevyjä jos ovat ulkona arvoistaan, eli jos olet rakotulkilla mitannut jo nuo välykset, ja ovat liijan kuluneet, kannattaa hommata samalla uudet simmilevyt, aaah ja ompas taas kallista.
Voin kysyä kaverilta kyseistä työkalua, s14 konees pitäis olla sama kalu, tollahan ei pysty säätämään mitään, ainoastaan vaihtamaan niitä simmilevyjä jos ovat ulkona arvoistaan, eli jos olet rakotulkilla mitannut jo nuo välykset, ja ovat liijan kuluneet, kannattaa hommata samalla uudet simmilevyt, aaah ja ompas taas kallista.
Niin mutta ennen uusien simmien tilaamistahan pitää tietää vanhojen simmien vahvuus ettei tule tilattua mitä sattuu. Kysy vaan sitä työkalua, jos suostuu lainaamaan ni heitätkö vaikka puhelin numeron privaan.
Huonolla työkalulla saa helposti vahinkoa aikaiseksi. Pehmeästä raudasta tehdyt korviketyökalut leikkaantuvat ja täten niistä irtoaa metallia. Ja alkuperäinen työkalu taas erittäin helposti naksahtaa poikki, mikäli avain pääsee kääntymään vinoon jne.
Ja jos metallia irtoaa... niin jokainenpa tietää kuinka mukavaa sitä on poistaa koneesta. Tällöin varmasti voi miettiä olisiko kannattanut sittenkin käyttää nokat irti. Varsinkaan kun se ei ole mikään ihme juttu ja ajoituskin on erittäin helppo laittaa kohdalleen.
Ja jos haluaa säätölevyt vähän halvemmalla niin kyselee korjaamoilta Volvon B19-B21-B23-B200-B230 moottorin venttiilien säätölevyjä, eikä puhu bemarin S-moottorista mitään. Noita löytyy melkein joka pajalta eikä maksakaan ihan niin paljoa, kuin Motorsport-osat. Volvolla käytössä melkein sama skaala levyjen vahvuuksissa.
Mitä vahvuuksia porukan S38 moottoreissa on ollut?
Comment