Alkaa lämpimät varmaan jossain välissä tulemaan joten laitetaas tuosta ongelmasta hiukan kysymystä. Elikkäs tällainen foorumilta tuttu kierrosten 'seilaaminen' jossain ~500-1300 välillä, auto on 325i coupe -93 vanoksella. Olen huomannut että tekee varsinkin lämpimillä ilmoilla, eli ei ole tässä talven mittaan juurikaan ollut ongelmia. Ongelma ilmaantuu ainakin jarruttaessa/ pysähtyessä esim. valoihin ja toisaalta kun laittaa esim. takalasinlämmittimen päälle tai oven kiinni jolloin se ikkunamekanismi 'imaisee' ikkunan ylös asti, kone käyttää kierroksia siellä 500:n paikkeilla ja sitten käynti taas tasantuu. Hieman vastaava on jos valoissa laittaa musiikin volyymee kovemalle niin subbarin tahtiin kierrokset seilaa (eli kierrosmittari toimii desibelimittarina väärinpäin
). Noista olen alkanut hieman jotain sähkövikaa epäilemään. Ajaessa voi sitten popittaa ja ikkunoita lämmitellä miten haluaa, eli toimii ja vetää hyvin. Jos on ideoita mistä kannattaa ongelman tutkiminen aloittaa, saa ehdottaa
Kierrokset seilaa M50B25
Collapse
X
-
Tags: None
-
oiskohan laturissa jotain häikkää?? itellä teki samaa aikoinaan, laturin vaihdolla selvis mut voihan siellä olla jokin muukin...Sen on pakko olla piru itse, nimeltään takaveto, mikä häpeilemättömillä juonillaan, houkuttelee kunnolliset ihmiset tämän turmiollisen automerkin omistajaksi!

ex: e34 520i -89
ex: e34 520i -89
ex: e30 316 -88
-
-
Omassani toisinaan valoissa kylmällä koneella seilaa siten, että kabiinissa asti havaittavissa pientä heiluntaa tuntuu kuin mylvisi joku 800 HP V8 pellin alla kun koko auto tärisee. Kun antaa muutama sata kiekkaa lisää, niin tasaantuu..
Mistäpä moinen johtuu
@ E61 525i 3.0
Comment
-
Mikä muuten on E36:sen kutoskoneen normiakun koko kun itelläni on paikoillaan 75 Ah? Luulis että olis riittävä, mutta ei kai tarpeettoman suuri kuitenkaan...E91 325i -06
E36 325i Coupe -93
Comment
Comment