Omassa 328i:ssä tuntuu tuo veto hieman vaihtelevan ja dynossakin juuri vanoksen toiminta-alueen [siinä missä vaihto tapahtuu matalilta korkeille kierroksille] paikkeilla oli omituista vaihtelua vääntökäyrässä.
Itse en osaa mitään asialle tehdä mutta helpottaisi suuresti jos voisi opastaa auton huoltajaa ko. aiheesta.
Eli miten vanoksen toimivuuden voisi tarkastaa, ilman että vaihtaa koko yksikköä uuteen, joka maksaa maltaita? Auto on 200tkm ajettu eli on hyvin mahdollista että tiivisteet vuotavat. Niitäkään ei viitsisi vaihtaa turhanpäiten jos vika on jossain muualla.
Itse en osaa mitään asialle tehdä mutta helpottaisi suuresti jos voisi opastaa auton huoltajaa ko. aiheesta.
Eli miten vanoksen toimivuuden voisi tarkastaa, ilman että vaihtaa koko yksikköä uuteen, joka maksaa maltaita? Auto on 200tkm ajettu eli on hyvin mahdollista että tiivisteet vuotavat. Niitäkään ei viitsisi vaihtaa turhanpäiten jos vika on jossain muualla.
Comment