Elikkä tuo E34 M60B30 oikutteli yhtäkkiä silleesti että sai sahata piiiiitkään ja hartaasti kunnes alkoi yskähdellä pikkuhiljaa ja kiihtyvään tahtiin kunnes uskalsin päästää virta-avaimesta. Sammui heti. Uudelleen sama pitkä sahaus, nyt annoin pyörittää vielä pidempään yskinnän muuttuessa jo tyhjäkäynniksi, päästin avaimesta ja viimein se suostui käynnistymään.
Mikäs moisen aiheuttaa ? Varmaan 30 sekunnin sahaukset kumpikin...
Bensaa kyllä tuntui riittävän, haisi kyllä käynnistyttyään selvästi.
Nokan anturin vaihdoin "turhaan" uuteen n. vuosi sitten kun etsin silloista pätkivää käyntivikaa jonka syyksi paljastui silloin DME.
Voisko kampiakselin anturi olla hajoomassa ?
Muita vaihtoehtoja ?
Tollasta oiretta ei tosiaan oo ennen tehnyt... Sit tosiaan kuitenkin kävi nätisti, kävi tyhjäkäyntiä, otti kierroksia. Sammutin, käynnistin uudestaan, niin käynnisty ihan normaalisti. Nyt on tallissa muun rempan takia joten kokeilen ehkä pe-iltana tai lauantaina seuraavan kerran.
Kiitos vinkeistä jo etukäteen... Ei naurata kauheesti kun mitä enemmän remppaa sitä enemmän laukee paikkoja...
Mikäs moisen aiheuttaa ? Varmaan 30 sekunnin sahaukset kumpikin...
Bensaa kyllä tuntui riittävän, haisi kyllä käynnistyttyään selvästi.
Nokan anturin vaihdoin "turhaan" uuteen n. vuosi sitten kun etsin silloista pätkivää käyntivikaa jonka syyksi paljastui silloin DME.
Voisko kampiakselin anturi olla hajoomassa ?
Muita vaihtoehtoja ?
Tollasta oiretta ei tosiaan oo ennen tehnyt... Sit tosiaan kuitenkin kävi nätisti, kävi tyhjäkäyntiä, otti kierroksia. Sammutin, käynnistin uudestaan, niin käynnisty ihan normaalisti. Nyt on tallissa muun rempan takia joten kokeilen ehkä pe-iltana tai lauantaina seuraavan kerran.
Kiitos vinkeistä jo etukäteen... Ei naurata kauheesti kun mitä enemmän remppaa sitä enemmän laukee paikkoja...
Comment