kelpaako 320is vertailu kohteeksi muutoskatsastuksessa? Jos kelpaa, niin silloin m30b35 koneen saisi laillisesti muutettua e30 koriin, 192hv+20%=230,4hv... Ei menisi tehot yli rajojen.
Mutta tilavuus menee.
Tehojen puolesta kyllä.
MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Nii sekin vielä... Suomen typerät auton rakentelu kiellot
Nykyiset.
Bmw e34 m5 touring -94. Bmw e30 325i 24v touring -93. Bmw e34 525ix 4d sedan -93. Bmw e30 335i -85 (ratapommi projekti).
Entiset.
Bmw e30 325i -88. Bmw e34 535i -88. Bmw e30 325i -87. Bmw e30 327i -85. Bmw e30 318i -84. Bmw e21 315 -81. Bmw e12 528i -78. Bmw e28 525i -84.
mitenköhän taas afrikan vientimalli 333i? Ei tosin koskaan tuotu suomeen...
Nykyiset.
Bmw e34 m5 touring -94. Bmw e30 325i 24v touring -93. Bmw e34 525ix 4d sedan -93. Bmw e30 335i -85 (ratapommi projekti).
Entiset.
Bmw e30 325i -88. Bmw e34 535i -88. Bmw e30 325i -87. Bmw e30 327i -85. Bmw e30 318i -84. Bmw e21 315 -81. Bmw e12 528i -78. Bmw e28 525i -84.
mitenköhän taas afrikan vientimalli 333i? Ei tosin koskaan tuotu suomeen...
Tästä löytyy keskustelua varsin paljon tältäkin foorumilta, ei muuta kuin etsimään.
Tiivistettynä; pitäisi pystyä osoittamaan että e-afrikan sen aikaiset säädökset vastaavat suomen sen aikaisia säädöksiä, jonka lisäksi muutettavan auton tulisi vastata 333i mallia alustaltaan, jarruiltaan jne (suht harvinaisia palikoita alustassa 333:ssa) joten helpompaa vaan porata se 3.2 "seuraavaan ylikokoon" ja käyttää sitä
Eikös nää oo yleensä tehty niin että laitetaan imusarja pienemmästä koneesta jossa lukee koneen koko, esim 3.0 tms.
Ei muuten käy tuohon b34 kanteen tuo b35/pieni imusarja :think
Näkee melkein imukanavaan.. zJark sorvailee hyviä vauhtipyöriä (6,5kg) edulliseen hintaan
Vaparien virittäminen on säälittävää
350hp/480Nm@0,666bar
xxxhp/670Nm@1,6bar
- Mystinen.Fi -
-ISO maailma välillä pelottaa Connection-
Ei muuten käy tuohon b34 kanteen tuo b35/pieni imusarja :think
Näkee melkein imukanavaan.. zJark sorvailee hyviä vauhtipyöriä (6,5kg) edulliseen hintaan
zJark sorvailee hyviä vauhtipyöriä (6,5kg) edulliseen hintaan
Lainaan vähäsen topikkia nyt kun tuli tästä vauhtipyörästä puhetta.. itselläni pitää varsinkin sammuttaessa, jos kytkin on ylhäällä ja ainakin pakkasella kylmäkäynnistyksen jälkeen vähänaikaa tuo kaksoismassamonsteri pientä kolkatusta, eli saako kyseiseltä zJarkilta siis kovia vauhtipyöriä tilalle? Täytyykö kytkintä tai mitään muuta osaa vaihdella vai käykö tällainen suoraan alkuperäisen paikalle?:think
Siinä on vp:stä kuvia. Starttikehän joudut ottaa vanhasta pyörästä, mutta muuten pitäs olla suora sovite. Kannattaa pieni hitsitäppi sinne laittaa kaiken varalle, ettei lähde kehä kiitää Ite vielä tasapainotan uuden asetelman kanssa koko paketin että tulee viimesen päälle hyvä
Vaparien virittäminen on säälittävää
350hp/480Nm@0,666bar
xxxhp/670Nm@1,6bar
- Mystinen.Fi -
-ISO maailma välillä pelottaa Connection-
Siinä on vp:stä kuvia. Starttikehän joudut ottaa vanhasta pyörästä, mutta muuten pitäs olla suora sovite. Kannattaa pieni hitsitäppi sinne laittaa kaiken varalle, ettei lähde kehä kiitää Ite vielä tasapainotan uuden asetelman kanssa koko paketin että tulee viimesen päälle hyvä
Ei tarvi täppejä. Ei lähe kehä kiitää. Eihän sielä alunperinkään ole täppejä ja sen 20v siellä pysyny .
MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Ei muuten käy tuohon b34 kanteen tuo b35/pieni imusarja :think
Näkee melkein imukanavaan.. zJark sorvailee hyviä vauhtipyöriä (6,5kg) edulliseen hintaan
Njaa taitaa riippua vähän koneen vuosimallista. Kaivelin realoemista 6/90 730i koneen imusarjan tiivisteen niin se oli erinumerolla kuin samanikäisen 535i:n. Mutta 6/90 535i imusarjan tiivisteen numerolla realoemi antaa seuraavaa:
Part 11611726016 (GASKET ASBESTOS FREE) was found on the following vehicles:
Eli myös jonkin ikäsessä e32:ssa b30 koneella on samankokoinen imukanava. Tässä huono kuva kannesta mikä minulla oli levällään jokin aika sitten, kyseessä m30b30.
Comment