Voihan ne tulpat vaihtaa takaisin vakioihin Boschin Y6DC tulppiin aina kun ei tarvitse ilokaasulla ajaa. Eihän tulppien vaihtaminen kauaa kestä. Kyllä pari pykälää kylmemmilläkin voi ajaa kunhan käyttää koneen aina vaan ensin kunnolla lämpöiseksi.
On muuten ne Mahlen vakiot S38B38 valumännät tosi vahvan näköiset, kun tuli sellaista tutkittua tarkemmin. Männänrengasalue tosi paksu ja tarpeeksi alhaalla oleva ylin rengas. Renkaiden välitkin on tarpeeksi suuret, niin kestää paremmin. Lakikin on ohuimmasta kohdastaan 7 mm paksuinen. Männän malliin nähden vakiomännät on yllättävän kevyet. Ei taida männät ainakaan kovin helpolla antautua .
Onko ne S38B38 kiertokanget itsessään heikkoja, vai pettääkö niissä pultit ensin? Vai onko syy heikkouteen verrattuna S38B36 vaan se, että nää on lyhyemmät (3.6 144 mm vs. 3.8 142,5 mm) ja pidempi-iskuisessa koneessa, niin iskusuhde on huonompi (tässä 1,58:1) ja rasittaa veivejä/pultteja siksi enemmän?
On muuten ne Mahlen vakiot S38B38 valumännät tosi vahvan näköiset, kun tuli sellaista tutkittua tarkemmin. Männänrengasalue tosi paksu ja tarpeeksi alhaalla oleva ylin rengas. Renkaiden välitkin on tarpeeksi suuret, niin kestää paremmin. Lakikin on ohuimmasta kohdastaan 7 mm paksuinen. Männän malliin nähden vakiomännät on yllättävän kevyet. Ei taida männät ainakaan kovin helpolla antautua .
Onko ne S38B38 kiertokanget itsessään heikkoja, vai pettääkö niissä pultit ensin? Vai onko syy heikkouteen verrattuna S38B36 vaan se, että nää on lyhyemmät (3.6 144 mm vs. 3.8 142,5 mm) ja pidempi-iskuisessa koneessa, niin iskusuhde on huonompi (tässä 1,58:1) ja rasittaa veivejä/pultteja siksi enemmän?
Comment