Nyt meni M21:seen Castrol TXT Softec 5w-40, saa nähä miten äijän käy...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mitä moottoriöljyä käytätte?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Rundari View Postm50:seen olen laittanu mobil 5w50 ralliformulaa tietyistä syistä
Ralli formulat ollut tuossa koneessa aina, mutta nyt laitoin Castrolit.
5000 kilsan jälkeen mun m50:sen vanos alkaa rallattaa.
Kokeilaas nyt sitten noilla.
Comment
-
-
Originally posted by luntti View PostJa minä otin eilen tietystä syystä pois nuo.
Ralli formulat ollut tuossa koneessa aina, mutta nyt laitoin Castrolit.
5000 kilsan jälkeen mun m50:sen vanos alkaa rallattaa.
Kokeilaas nyt sitten noilla.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostMiten päättelen motox:in olevan "litkua"?
Tää topic on hauska, jengi pitää vanhoja maamoottoreita jonain formulatekniikkana. Muistakaa nyt hyvät ihmiset, että tämän päivän halvin motox voi olla jopa parempaa kuin paras ja kallein 80-luvun öljy. Ja ihan hyvin kesti kattilat rääkkiä silloinkin. Mutta kukin tyylillään.6 - E24 635
7 - E38 740
8 - E31 850
Comment
-
-
Originally posted by Erich View PostLiian halpaa vissiin...
Tää topic on hauska, jengi pitää vanhoja maamoottoreita jonain formulatekniikkana. Muistakaa nyt hyvät ihmiset, että tämän päivän halvin motox voi olla jopa parempaa kuin paras ja kallein 80-luvun öljy. Ja ihan hyvin kesti kattilat rääkkiä silloinkin. Mutta kukin tyylillään.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostTotta. Esim.M30 tuli markkinoille -64(?), eli suunniteltu -50 luvulla Silloin voiteluöljynä oli valaanrasvaa.
Ei sillä, kyllä mun puolesta M30:iin saa sitä TWS 10W-60 muljuakin kaataa, ei se multa pois ole. Kai silläkin kauppareissuja ajaa ihan yhtälailla. Mutta mä teen tuon llitkun hinnalla kolme öljynvaihtoa...
Tiesittekö muuten, että tuon viimemainitun hinta on korkea siksi, että siihen on saostettu kultahippuja sekaan? Näin se näyttää kivemmalta, kun sen kaataa koneeseen. Yks toinen kaveri kerto.6 - E24 635
7 - E38 740
8 - E31 850
Comment
-
-
Mutta se nyt vain on niin että näissä nykyöljyissä jos jossain pelaa mielikuvamarkkinointi. Kyse on vain tuoteuskottavuudesta ja tuotteen uskottavuus on käytännössä kiinni sitä ympäröivän pakkauksen ja nimen uskottavuudesta. Tuotteiden todellisten erojen reaalimerkityksestä Pentti Perusautoilijalla ei ole oikeasti haisuakaan.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostMutta se nyt vain on niin että näissä nykyöljyissä jos jossain pelaa mielikuvamarkkinointi. Kyse on vain tuoteuskottavuudesta ja tuotteen uskottavuus on käytännössä kiinni sitä ympäröivän pakkauksen ja nimen uskottavuudesta. Tuotteiden todellisten erojen reaalimerkityksestä Pentti Perusautoilijalla ei ole oikeasti haisuakaan.
Comment
-
Comment