Originally posted by mikkonen
View Post
324td isommalla turbolla hajosi
Collapse
X
-
-
Taitaapa olla sama auto, josta oli jäsenpuolella projektitopikki. Tästä nyt on jo kohta vuosi, mutta vinkkasin silloin että pudottaa älyttömät ahtopaineet suht järkevälle tasolle, jottei kansipahvi pettäisi. Pian tuon jälkeen alkoi ilmeisesti hukkaamaan nestettä jne.. mutta jos ei sulla nostanut yhtään lämpöjä yli puolivälin kovassa vedossa, niin en välttämättä menis rakentajaa moittimaan tästä konerikosta. Kun vehkeet on jotain muuta kuin vakiota, ei voi ikinä mennä takuuseen kestävyydestä.Originally posted by mikkonen View PostJos joku tietää rakentajan olisin mieluusti halunnut tietää auton tekniikasta/rakennuksesta enemmänkin. eli tuntomerkit...
Comment
-
juu ei rakentajaa olekaan tarkoitus moittia, vaan halusin vaan tietoa että mitä koneelle on tehty jos heittäisin vaan vaihtokoneen tilalle. mutta ei aika / osaaminen taida itsellä riittää koneiden vaihtelemiseen.Originally posted by muuris View PostTaitaapa olla sama auto, josta oli jäsenpuolella projektitopikki. Tästä nyt on jo kohta vuosi, mutta vinkkasin silloin että pudottaa älyttömät ahtopaineet suht järkevälle tasolle, jottei kansipahvi pettäisi. Pian tuon jälkeen alkoi ilmeisesti hukkaamaan nestettä jne.. mutta jos ei sulla nostanut yhtään lämpöjä yli puolivälin kovassa vedossa, niin en välttämättä menis rakentajaa moittimaan tästä konerikosta. Kun vehkeet on jotain muuta kuin vakiota, ei voi ikinä mennä takuuseen kestävyydestä.
Comment
-
Opettele ETK:n tai Realoemin käyttö, tuommoiset perusasiat voi tarkistaa osanumerolla itse. Vastataan nyt kuitenkin, että samat ne on. Itsekin korjasin td-moottorin d-moottorin ehjillä osilla. Varsinkin ehjiä kansia on vaikea löytää muuten kuin kokonaisista d-koneista, niissä ne on niin paljon pienemmällä lämpökuormalla että kestävät huomattavasti paremmin.Originally posted by mikkonen View PostVielä jos joku osaisi vastata että onko 324d ja 324td kampiakseli/kiertokanget ja kansi hiluineen keskenään samanlaisia?
Comment
-
Comment
-
Dodii nyt on kone avattu ja 1.pytyn mäntä ja venttiilin lautanen oli palasina öljypohjassa,
1. pytystä näkyy kannenpulttien kierteet... kaikissa männissä vähän alkavaa halkeamaa..
eikun vaihtokonetta tunkemaan pellin alle..
Jos jollain on turun lähellä lainata 324 td:n jakopään ajoitukseen tarvittavia työkaluja tottakai korvausta vastaan niin ottaisitko yhteyttä [email protected] tai 0405241260
t: Mikkonen
Comment
-
W-baum:in entinen sekä sieltä se lähti Hednam nimimerkin omaavalle kaverille.Originally posted by mikkonen View PostJos joku tietää rakentajan olisin mieluusti halunnut tietää auton tekniikasta/rakennuksesta enemmänkin. eli tuntomerkit:
punainen 2d kori vm 88 uudemmilla takavaloilla, ollut aikaisemmin bensakoneella, scanian turbo, mekaaninen ruisku ja ix-levikkeet /kaaripalat irrallaan takakontissa. mustat nahkajakkarat ja takaikkunassa teksti: Etuveto onko se joku veikkauksen uusi peli.
takaluukussa tarra: member of btcf
kiitos etukäteen vastauksista t: Mikkonen
tosin tästä sait varmaan jo tietoa W-baum:ilta privalla.
mutta ehkä W-baum rakentanut tämän laitteen.?
tästä ei ole varmuutta.
Comment
Comment