Olis tämmöstä ongelmaa olisi allekirjotuksen autossa tarjolla, osaako kukaan sanoa vinkkiä.
Eli auto ei lähde "aina" käyntiin, "joskus" sammuuilee ja onpa joskus pientä nykimistä pintakaasullakin. Tutkittu on, ja olen tullut siihen tulokseen että polttoainepumpun releen ohjauksen maadoitus rupeaa välillä pätkimään tai ei tule ollenkaan. Tämä johto tulee suoraan ohjainlaitteelta ja on ehjä. Muuten rele toimii ja ohjauksen plus on koko ajan ok.
Kysymys siis kuuluu miksi ohjainlaite ei aina anna kunnolla maata pumpun ohjaukseen vain rupeaa sitä pätkimään? Ohjainlaitteen virransyötöt ok ja maadoitukset ok. ainoastaan boksin napaan 15 ei tule maata vaikka kytkentäkaavion mukaan pitäs tulla, tämä napa on siis kokonaan tyhjä.
Onko muita mahdollisisa vikoja kuin itse boksi? onko näissä esim jotain kolari kytkintä jossain joka vois olla tiensä päässä ja antas välillä väärää tietoa?
Eli auto ei lähde "aina" käyntiin, "joskus" sammuuilee ja onpa joskus pientä nykimistä pintakaasullakin. Tutkittu on, ja olen tullut siihen tulokseen että polttoainepumpun releen ohjauksen maadoitus rupeaa välillä pätkimään tai ei tule ollenkaan. Tämä johto tulee suoraan ohjainlaitteelta ja on ehjä. Muuten rele toimii ja ohjauksen plus on koko ajan ok.
Kysymys siis kuuluu miksi ohjainlaite ei aina anna kunnolla maata pumpun ohjaukseen vain rupeaa sitä pätkimään? Ohjainlaitteen virransyötöt ok ja maadoitukset ok. ainoastaan boksin napaan 15 ei tule maata vaikka kytkentäkaavion mukaan pitäs tulla, tämä napa on siis kokonaan tyhjä.
Onko muita mahdollisisa vikoja kuin itse boksi? onko näissä esim jotain kolari kytkintä jossain joka vois olla tiensä päässä ja antas välillä väärää tietoa?
putken paikkasin vulkanoivalla teipillä ja annoin koko paskan kuivua ilman haitariputkea yön yli... aamulla putki kiinni ja starttaus. kävi tyhjäkäynti aaltoillen ja ikäänkuin viidellä. oli käynnissä 20 sek. sitten imuputki taas irti ja yllätys yllätys se oli taas märkä sisältä. jostain syystä bensa tuli "takaperin".
Comment