Perästä kuuluu tömähdys kun vaihtaa kakkoselle.. onkohan perä menossa? pystysköhän e36 320i -93 laittaan lukkoperää?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Perässä tömähtää
Collapse
X
-
emt..pitää alkaa tutkimaan.. eiku en oo mikään "velho" näissä hommissa että mietin vaan..
toivottavasti ei tipu koko perä.. :think
BMW F11 M550D -14
Volvo s60 -13 R-Design Rebel Blue
MB w211 -07
BMW e39 525i -01
BMW e36 325i -93
BMW e36 320i -92
Comment
-
-
Mulla on Z3 2.8:ssa samanlaista vaivaa... Kuuluu siis tömähdys kun vaihtaa ykköseltä kakkoselle, ihan pienessäkin vauhdissa. Olisko juuri sitten nuo puslat? Mikä niiden "virallinen" nimi on? Ja paljonko vaihdattaminen jossain liikkeessä maksaisi vai onko helppokin homma tehdä itse perustyökaluilla?
Comment
-
-
Originally posted by p3t3 View PostMulla on Z3 2.8:ssa samanlaista vaivaa... Kuuluu siis tömähdys kun vaihtaa ykköseltä kakkoselle, ihan pienessäkin vauhdissa. Olisko juuri sitten nuo puslat? Mikä niiden "virallinen" nimi on? Ja paljonko vaihdattaminen jossain liikkeessä maksaisi vai onko helppokin homma tehdä itse perustyökaluilla?
Comment
-
-
e36 325 vm91.sedan
tänään ajellessa kuulin kääntyessä vasemmalle tai oikealle takaa kuuluvan kumahdus/klonks äänen.... ääni tulee ainostaan jos kääntää vasemmalle tai oikealle veto päällä .. ääntä ei kuulu jos kiihdyttää suoraan eteenpäin tai vaihtaessa vaihteita.. autossa ei ole lukko perää.. luulisin että on normaali kitka lukko vai mikä näissä yleensä on en tiedä.. ja pakohan täs on tunnustaa et ei tää ihan normaali ajossa tullu vaan :S pari donitsia piti mennä sitte tekemään uusilla kesä renkailla tän sitte siitä saa onko perä PASKANA!?Last edited by oqinferno; 13-04-2009, 04:44.
Comment
-
-
Olen miettinyt myös kun laittaa E36 paikallaan ykkösen päälle niin kuuluu vaimea tumaus. Johtuukohan tuo noista puslista myös? Jos pitää kytkimen pohjassa 5s ennen kuin kytkee vaihteen päälle niin tumausta ei kuulu. Ajossa ei mitään välystä tunnu eikä tumausta kuulu vaikka päästäisi kaasulta moottorijarrutukselle ja toisin päin.- Isi mikä toi on?
- Jonkinmoinen auto jolla pääsee helvetin kovaa..
Comment
-
-
Originally posted by p3t3 View PostMulla on Z3 2.8:ssa samanlaista vaivaa... Kuuluu siis tömähdys kun vaihtaa ykköseltä kakkoselle, ihan pienessäkin vauhdissa. Olisko juuri sitten nuo puslat? Mikä niiden "virallinen" nimi on? Ja paljonko vaihdattaminen jossain liikkeessä maksaisi vai onko helppokin homma tehdä itse perustyökaluilla?
Comment
-
-
Originally posted by oqinferno View Poste36 325 vm91.sedan
tänään ajellessa kuulin kääntyessä vasemmalle tai oikealle takaa kuuluvan kumahdus/klonks äänen.... ääni tulee ainostaan jos kääntää vasemmalle tai oikealle veto päällä .. ääntä ei kuulu jos kiihdyttää suoraan eteenpäin tai vaihtaessa vaihteita.. autossa ei ole lukko perää.. luulisin että on normaali kitka lukko vai mikä näissä yleensä on en tiedä.. ja pakohan täs on tunnustaa et ei tää ihan normaali ajossa tullu vaan :S pari donitsia piti mennä sitte tekemään uusilla kesä renkailla tän sitte siitä saa onko perä PASKANA!?
Sehän ei selviä muuten kuin tutkimalla, autoylös ja vääntelemään.
-Ja ei , siellä perässä ei ole muuta kuin vapaa tasauspyörästö. Jos sulla kitkalukko olisi niin myyjä olisi varmasti sitä hehkuttanut.
Eikä polteta sitä kumia tai kohta purat muutakin kuin sen perämurikan pois autosta.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment