M50 ahdetut?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wj
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 3253
    • Järvenpää

    #1

    M50 ahdetut?

    En ole näitä jaksanut pitkään aikaan seurata. Ja tuossa voima koneiden sivussa pitää värkkäillä jotain hauskaa myös kadulle.

    Joten kerro muutoksista. Kerätään hieman tietoa yhden otsikon alle.

    Turbo, roots, rotrex, roots, kaasut..

    Moottori: Alakerta, yläkerta..

    Voimansiirto: kytkin, laatikko.

    Lähinnä mitä muutoksia tehtiin ja mitä sillä saavutettiin.

    Värkkäilen tässä pikkuhiljaa jotain mielenkiintoista

    Bs:t voi jättää essonbaariin.


    edit:
    ps: silmät löytyy mutta harva jaksaa seuloa asiaa bs:n joukosta. Ottakaa mallia ameriikan miehiltä:


    Last edited by wj; 17-04-2009, 00:00.
    - 2006 Mustang cabriolet
    - Sleekcraft Enforcer 28'
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4647
    • Tuusula

    #2
    Ihan vinkkinä, kannattaa vilkaista www.pure-pf.com projektipuolelle, löytyy aloituspostauksista hyvin speksejä ja paljon M50 turboja.
    ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more

    Comment

    • -Dobermann-
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2002
      • 1030
      • Jyväskylä

      #3
      Ja toisena pikku vinkkinä http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=140250, aika paljon aiheesta jo keskusteltukin

      Comment

      • wj
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 3253
        • Järvenpää

        #4
        Originally posted by -Dobermann- View Post
        Ja toisena pikku vinkkinä http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=140250, aika paljon aiheesta jo keskusteltukin
        Kyllä etsivä löytää mutta taisi mennä homman idea ohi ja pahasti
        - 2006 Mustang cabriolet
        - Sleekcraft Enforcer 28'

        Comment

        • Erich
          BTCF Member
          • Apr 2005
          • 783
          • Hämeenkyrö

          #5
          Originally posted by wj View Post
          Ottakaa mallia ameriikan miehiltä:
          Komeita postauksia, ei siinä. Tuollaisia ei vaan ole ollut tapana Suomessa kirjoitella, kiitos kulttuurierojen. Täällä on todellisessa tiedossa harvainvalta ja hiljainen tieto rulaa. Todistit sen juuri aivan itse, kun jätit kertomatta, mitä itse olet tekemässä. Lisäksi voluumit ovat kaikissa suhteissa hieman toista luokkaa, kuin rapakon takana.


          Originally posted by wj View Post
          Kyllä etsivä löytää mutta taisi mennä homman idea ohi ja pahasti
          Mikä se idea sitten oli?

          Ja tää oli juuri sitä essonbaaria, joka on se paikallinen tapa.
          6 - E24 635
          7 - E38 740
          8 - E31 850

          Comment

          • wj
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2003
            • 3253
            • Järvenpää

            #6
            Originally posted by Erich View Post
            Komeita postauksia, ei siinä. Tuollaisia ei vaan ole ollut tapana Suomessa kirjoitella, kiitos kulttuurierojen. Täällä on todellisessa tiedossa harvainvalta ja hiljainen tieto rulaa. Todistit sen juuri aivan itse, kun jätit kertomatta, mitä itse olet tekemässä. Lisäksi voluumit ovat kaikissa suhteissa hieman toista luokkaa, kuin rapakon takana.




            Mikä se idea sitten oli?

            Ja tää oli juuri sitä essonbaaria, joka on se paikallinen tapa.

            Hain lähinnä sitä että tääläkin on ainakin kymmenen ihmistä joka on itselleen tai ollut tiiviisti mukana kyseisen moottorin ahtamisessa. Miksei sitä voi julkisesti kertoa? Tämä vaivaa kyllä pahasti suomessa muttei miksei täälä asia voisi olla toisin?
            Jos joku ajaa ohi samoilla osilla saa katsoa peiliin.
            Vituttaa selata topickeja missä on 99% paskanjauhantaa ja siitä asiasta vielä puolet pliirumplaarumia.

            Pää juttuna teen tällähetkellä 10l V8 jossa osia n. 30ke edestä+ ympärillä oleva. Ei tuo 1700hp riitä mihkään
            Se alkaa kohta olla jarrukunnossa. Jos jotain kiinnostaa ei minulla ole sen tiimoilta mitään salattavaa.

            Ja mitä tuohon vajaapyttyiseen suunnittelen ei ole kovin julkaisukelpoista vielä. Julkaistaan kyllä kun semmoista on.
            - 2006 Mustang cabriolet
            - Sleekcraft Enforcer 28'

            Comment

            • Erich
              BTCF Member
              • Apr 2005
              • 783
              • Hämeenkyrö

              #7
              Originally posted by wj View Post
              Hain lähinnä sitä että tääläkin on ainakin kymmenen ihmistä joka on itselleen tai ollut tiiviisti mukana kyseisen moottorin ahtamisessa. Miksei sitä voi julkisesti kertoa?
              Piirit ovat pieniä, todelliset tekijät tuntevat toisensa, eikä tiedon vaihtoa paskanjauhantafoorumeilla koeta mielekkääksi?

              Originally posted by wj View Post
              Tämä vaivaa kyllä pahasti suomessa muttei miksei täälä asia voisi olla toisin?
              Koska privalla pääsee helpommalla? Kun täällä kirjoittaa moottorireseptinsä julkisesti foorumiin, niin saa ainakin kymmenen ihmistä kimppuunsa kertomaan, ettei sitä niin kannata tehdä. Tai että se ei voi toimia. Pääsee vähemmällä, kun jättää kirjoittamatta. Foorumit ovat käyttäjiensä kaltaisia...
              6 - E24 635
              7 - E38 740
              8 - E31 850

              Comment

              • wj
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2003
                • 3253
                • Järvenpää

                #8
                Originally posted by Erich View Post
                Piirit ovat pieniä, todelliset tekijät tuntevat toisensa, eikä tiedon vaihtoa paskanjauhantafoorumeilla koeta mielekkääksi?



                Koska privalla pääsee helpommalla? Kun täällä kirjoittaa moottorireseptinsä julkisesti foorumiin, niin saa ainakin kymmenen ihmistä kimppuunsa kertomaan, ettei sitä niin kannata tehdä. Tai että se ei voi toimia. Pääsee vähemmällä, kun jättää kirjoittamatta. Foorumit ovat käyttäjiensä kaltaisia...
                Keksin pyörän mutten kerro miten!

                Nyt ei haettu edelleenkään mitään reseptejä. Vain VALMIITA projekteja.
                Tein näin ja saavutin tämän. Fiilistelyt erikseen.
                - 2006 Mustang cabriolet
                - Sleekcraft Enforcer 28'

                Comment

                Working...
                X