Announcement

Collapse
No announcement yet.

M10 alipaineletkut? ja suuttimista..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • qizmo
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2004
    • 234

    M10 alipaineletkut? ja suuttimista..

    voisko joku kertoo miten menee alipaineletkut tossa M10ruiskumoottorissa.

    niin ja mites on ku huomasin et on erinumerolla mulla toisessa m10 ruiskumotissa suuttimet. muistaakseni 715 ja 704 kolme viimestä nroo?? pitää tarkistaa tänään. voisko joku kattoo mistä peräisin?

  • insp
    BTCF Member
    • Sep 2002
    • 826
    • Iittala

    #2
    Re: M10 alipaine letkut?

    Originally posted by qizmo
    voisko joku kertoo miten menee aliaineletkut tossa M10ruiskumoottorissa.
    http://rust.mine.nu/bmw/ Auttaa asiaa, mutta vähän vaikeata han ne kaikki on vain "kertoa".. eli onko sulla kaikki letkut hukassa?
    ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *

    Comment

    • qizmo
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2004
      • 234

      #3
      Niin no voihan se olla vähä hankala kertoo. jos vaikka jollain ois konehuoneesta kuva niin siihen merkkais vaikka numeroilla letkun päät..?
      melkeempä kaikki on sekasin.

      Comment

      • qizmo
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2004
        • 234

        #4
        niin osaisko joku jelppiä?

        Comment

        • qizmo
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2004
          • 234

          #5
          entäs jos numeroin ne letkujen paikat niin sanokaa mikä mihinkin...

          1 virranjakaja
          2 pensanpaineensäädin
          3 imusarja, alempi paikka
          4 imusarja, ylempi paikka(muistaakseni oli imusarjassa kaks paikkaa?)

          sit se n.2x3cm kokonen laatikko joka on siinä konehuoneen "takaseinässä" :roll: kiinni
          5 alaspäin osoittava
          6 vasemmalle osoittava(menosuuntaan katsoessa)

          jospa joku ymmärtäis mitä meinaan

          Comment

          • gremu
            BTCF Member
            • Sep 2003
            • 861
            • Mankkaa

            #6
            mulla on tallinnurkassa 1 kone. räpsin sulle kuvat ja tsekkaan mikä menee mihinkin
            8) 8)
            kulkineet e38 740, e38 728, e32 750ia
            RIP
            vm 87 e32 735ia, e34 520i, e30 320 msport vm 85, e21 315 vm82, e30 320ia vm 86, e28 518i vm 86, e28 518i vm 85, e30 316 vm 87/88,
            ford escort lx 1.6 vm 84, volvo 242 2.0 vm 85
            _______________________________________
            Team BTCF-World Of Pirates
            sigpic

            Comment

            • Japi
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2003
              • 276
              • Espoo

              #7
              Originally posted by qizmo
              entäs jos numeroin ne letkujen paikat niin sanokaa mikä mihinkin...

              1 virranjakaja
              2 pensanpaineensäädin
              3 imusarja, alempi paikka
              4 imusarja, ylempi paikka(muistaakseni oli imusarjassa kaks paikkaa?)

              sit se n.2x3cm kokonen laatikko joka on siinä konehuoneen "takaseinässä" :roll: kiinni
              5 alaspäin osoittava
              6 vasemmalle osoittava(menosuuntaan katsoessa)

              jospa joku ymmärtäis mitä meinaan
              Ilmeisesti L-Jetti kyseessä?
              Nyt tulee ulkomuistista ohjeita, joten 100%n varma vastaus tämä ei ole.
              1. Virranjakajasta tulipellissä olevaan tasausventtiiliin tms. vasemmalle osoittavaan haaraan(Moninapaliittimen vieressä, ylöslähtevä haara on tulpattu. Tästä mötikästä alaspäin osoittavasta liittimestä letku imusarjan alempaan paikkaan (3)

              2 -> 4

              Eli simppelimmin:
              1 -> 6
              5 -> 3
              2 -> 4

              Voin tarkastaa illalla jos vain ehdin. Tuhoahan et saa aikaiseksi kytkemällä näitä väärin
              :wink:
              "Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaise"
              -Tuntematon
              ex-E30 318i -87
              droF Mondeo STW (eka ja vika...)

              Comment

              • qizmo
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2004
                • 234

                #8
                [/quote]
                Ilmeisesti L-Jetti kyseessä?
                Nyt tulee ulkomuistista ohjeita, joten 100%n varma vastaus tämä ei ole.
                1. Virranjakajasta tulipellissä olevaan tasausventtiiliin tms. vasemmalle osoittavaan haaraan(Moninapaliittimen vieressä, ylöslähtevä haara on tulpattu. Tästä mötikästä alaspäin osoittavasta liittimestä letku imusarjan alempaan paikkaan (3)

                2 -> 4

                Eli simppelimmin:
                1 -> 6
                5 -> 3
                2 -> 4

                Voin tarkastaa illalla jos vain ehdin. Tuhoahan et saa aikaiseksi kytkemällä näitä väärin
                :wink:[/quote]
                Kiitosta vaan!!
                Joo L-jetti on. niin no ei varmaan tuhoa saa mut oishan niillä varmaan joku tarkotus olla oikeilla paikoillaan ne on viimesyksyn jäliltä vähä sekasin ollu mut ei tuolla oo ajettukkaa ku pari viikkoo.. vaihoin tuossa koneen ni ois hyvä saaha nyt kaikki kondikseen.
                no oli toi 2-->4 oikein, muut vähä arpapelillä noi muut. muisteleisin kyllä nyt itekkin et on ne varmaan noin niinku sanoit 1->6 5->3 2->4.
                pitääpä tästä lähteä kohta tallille jos sais savut otettua jo tänään..

                Comment

                • qizmo
                  Bimmer Fanatic
                  • Jan 2004
                  • 234

                  #9
                  Originally posted by gremu
                  mulla on tallinnurkassa 1 kone. räpsin sulle kuvat ja tsekkaan mikä menee mihinkin
                  8) 8)
                  Niin kehtaatko räpsii ne kuvat jos on vielä kone tallella ni tulis varmasti oikein. liekkö noilla mitää vaikutusta pakokaasu arvoihin? ois huomenna katastus..

                  Comment

                  • Japi
                    Bimmer Fanatic
                    • Aug 2003
                    • 276
                    • Espoo

                    #10
                    Mä voin varmistaa illalla tulilla olevasta koneesta. Sorry, unohdin tämän täysin...
                    "Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaise"
                    -Tuntematon
                    ex-E30 318i -87
                    droF Mondeo STW (eka ja vika...)

                    Comment

                    • Japi
                      Bimmer Fanatic
                      • Aug 2003
                      • 276
                      • Espoo

                      #11
                      Originally posted by Japi
                      Mä voin varmistaa illalla tulilla olevasta koneesta. Sorry, unohdin tämän täysin...
                      Olivat niin kuten aiemmin kirjoittelin... tai sitten olen täysin puusilmä :wink:
                      "Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaise"
                      -Tuntematon
                      ex-E30 318i -87
                      droF Mondeo STW (eka ja vika...)

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎