Palaten aiheeseen, kyllä 1x 3" kisakatti virtaa paremmin kuin 2 vanhaa tukkoista, mutta tuskin siitä kovin kummoista hyötyä loppupeleissä on.
Edelliseen moottoriin (m50b25) tein 2 x 2" vakiokatti -> 1x2,5" kisakatti ja ei tehot ainakaan tippunu.
Jos ajatellaan että siinä on kaksi normaalikuntoista kattia niin mutulla ajatellen ei ne virtaa huonommin kun yksi kisakatti...ja jos pilaantuneita meinaa korvata niin kaksi pientä vakiota taitaa tulla halvemmaksi kun yksi kisakäyttöön tarkoitettu erikoiskatti :think
...ja tässä ymmärtääkseni puhutaan vakiosta katuautosta...
Jos ajatellaan että siinä on kaksi normaalikuntoista kattia niin mutulla ajatellen ei ne virtaa huonommin kun yksi kisakatti...ja jos pilaantuneita meinaa korvata niin kaksi pientä vakiota taitaa tulla halvemmaksi kun yksi kisakäyttöön tarkoitettu erikoiskatti :think
...ja tässä ymmärtääkseni puhutaan vakiosta katuautosta...
Eihän nuo kisakatit maksa kun luokkaa 200-300e
Kennon tiheys tietysti vaikuttaa virtaavuuteen, mutta aivan varmasti virikatit virtaa enemmän ku vakiot.
Eihän nuo kisakatit maksa kun luokkaa 200-300e
Kennon tiheys tietysti vaikuttaa virtaavuuteen, mutta aivan varmasti virikatit virtaa enemmän ku vakiot.
taitaa halvin uus 3" "kisa"katti maksaa tällähetkellä 83ekee
Olen kuullut huhuja että jos jää kiinni vähäpäästöiselllä autolla, jossa katit korvattu putkella, tulee maksettavaksi autovero uudelleen. Tämä kuulemma siksi että auto verotettu uutena vähäpäästöisenä ja jollei se ole sitä, niin vero menee uusiksi?
Comment