Announcement

Collapse
No announcement yet.

316i 1,6l 92v (M40). Uutta mottia!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tuulos88
    Banned
    • May 2009
    • 28
    • Fun

316i 1,6l 92v (M40). Uutta mottia!

Juu elikkäs olen tässä ostamassa tollast 92-vuoden 316:sta bimmeriä. Ongelmanani on tässä se, että mietin uutta konetta ostaa siihen ja mietityttää että mitkä kriteerit ovat, uudessa koneessa, että sen saa mahduttettua ja kiinnitettyä sinne ilman mitään sovelluksia.

Esim olen harkinnut 2,5l konetta niin minkälaista suosittelette? Sitten siihenhän joutuu uudet johtosarjat ja boxit hankkimaan? Minkä hintaisia ne ovat?

Ja tuleeko ongelmia sen asennuksessa ja katsastuksessa? Jarrut tietty joutuu laittaa uusiks. Mut it,s not problem

Vai kannattaako laittaa joku 1,8 is kone? Onko sillä sit loppupeleis väliä jos uus kone on vaikka vuodelta 2000 ku vanha on 92v.
  • Neutrone
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 1320
    • Tampere

Originally posted by tuulos88 View Post
    Juu elikkäs olen tässä ostamassa tollast 92-vuoden 316:sta bimmeriä. Ongelmanani on tässä se, että mietin uutta konetta ostaa siihen ja mietityttää että mitkä kriteerit ovat, uudessa koneessa, että sen saa mahduttettua ja kiinnitettyä sinne ilman mitään sovelluksia.

Esim olen harkinnut 2,5l konetta niin minkälaista suosittelette? Sitten siihenhän joutuu uudet johtosarjat ja boxit hankkimaan? Minkä hintaisia ne ovat?

Ja tuleeko ongelmia sen asennuksessa ja katsastuksessa? Jarrut tietty joutuu laittaa uusiks. Mut it,s not problem

Vai kannattaako laittaa joku 1,8 is kone? Onko sillä sit loppupeleis väliä jos uus kone on vaikka vuodelta 2000 ku vanha on 92v.
    Olet ostamassa 316 bemaria ja vaihtamassa heti konetta? Kannattaskohan nyt ottaa vaikka suoraan 323i, 325i tai 328i akselilta koko auto? Mutta anyway, paljon mainitsemaasi enemmän joudut vaihtamaan osaa. Muutenkin tuon viestin perusteella en suosittele että rupeat mihinkään koneenvaihtoihin.
    F10 530d semiVOLL
    ex. E90 320d M-Sport '06
    ex. E39 523i M-Sport '00
    ex. E36 325i Coupe '92
    ex. E30 316i '89

Comment

• jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16419
      • Asikkala

Ei järkee, ei järkee