Announcement

Collapse
No announcement yet.

m62b44tu Vanos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mrrk
    BTCF Member
    • Sep 2007
    • 515
    • Satakunta.

    m62b44tu Vanos

    Moro

    Eli kyseinen kone olis menossa ehkä e34 mutta Vanos hieman mietityttää..
    Se on selvitetty että kannen tai nokan vaihtamalla asiasta pääsee ohi mutta onko vielä helponpaa keinoa tiedossa.
    Ja ajatuksena olisi että kestäs,
    Muut asiat on jo selvitetty ja olis tarkoitus saada hieman kestävämpi kone kuin m60.
  • Morkai
    BTCF Member
    • Sep 2005
    • 3197
    • Saarijärvi

    #2
    Väittäsin tota M62:sta mekaanisesti heikommaks, kuin M60:stä. Ohan ne toki uudempia ja saa helpommin vähän ajetun, että sillä perusteella ehkä kestävämpi. Ehotan kyllä vakavasti, että pidät vaan ne vanokset siellä, jos mitenkään mahdollista. Saa sentään jotain hyötyä tosta tekniikanvaihdosta, vaikka vähän moottorinohjauksen kanssa saakin tehdä töitä.
    sigpic
    E23 728iA V8-projekti
    E38 730D -projekti
    E39 540iA -projekti
    I01 i3 -projekti

    Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

    Comment

    • Supa
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2005
      • 7597
      • Järvenpää

      #3
      Joo, yhdyn edelliseen, m60 mekaanisesti ehkäpä kestävämpi.
      M60, M62 ja M62TU koneellisia ajaneena suosittelen kyllä tuon M62TU vanoksen pitämistä, tuo sopivasti lisää alavääntöä ja jos mitenkään kiinostaa kulutus niin pienenee myös.
      Se on sitten oma juttunsa jos meinaa sähköjä alkaa sovittelemaan tuosta koneesta vanhempaan autoon, moottorinohjaus on ainakin noissa riippuvainen ajonestosta, voi saada tosin kierrettyä en oo tutustunut?
      - E90 320i LCI M-sport -09
      - Porsche Boxster 987 2.7 -07

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎