Onnistuuko miten helposti m10 koneeseen megasquirtin asennus(mitä tarvitsen megan lisäksi ''anturit?'') miten on suorasytyn asennus? ei hukkakipinä vaan puolat joka sylinterille esim. M50 koneesta? toimiiko?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 koneeseen megasquirt suorasytkällä?
Collapse
X
-
Kyllä perus-autosähköt on jotakuinkin hallussa ja ymmärrys laitteiden toimintaperiaatteesta. Mutta megasta tieto''mitä minä haen''on niin pieninä rippeinä kokeneiden tiedossa että prkl.
eli onnistuuko partcolta saatavalla v2.2 megalla suorasytty ilman hukkakipinää esim. M50koneen puolilla ja ymmärtääkö ks.Mega hall-anturia joita mm.Modificarsilta löytyy...
voisin tietysti udella tietoa sieltäkin. Mutta kertokaa mielipiteitä megasta ja kokemuksia myös nuo extra-softat/modaukset kiinnostaa mutta tuntuu ettei niistäkään suoranaista tietoa ole saatavilla että minäkin ymmärtäisin.
Comment
-
-
Originally posted by Bimmerman88 View Postsaattaa olla parasta hommata tuo satsi ja kasata/kahtoo/kokeilla ja ennen kaikkea lukea ohjeita ja neuvoja
meen vaan pirun sekasi kun tuolla on juttua esim. Mega EX versiosta joka on ilmeisesti jonkun kehittämä oma versio. sitten vielä V3 joka ei sitten ole open source ja maksaa 600€?ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Korostan edelleen että megasquirtin onnistunut asennus vaatii opiskelua ja kärsivällisyyttä ja lisää opiskelua.
Sen käytön ja säädön opettelu on se helpoin vaihe.
Tällä hetkellä en pysty lupaamaan uusia squirtteja kun heinäkuulle että semmoisella aikataululla voin asiasta kiinnostuneille laitteita kasata. Hinta-laatusuhde on näissä ylivoimainen muihin jälkiasennusohjauksiin verrattunasigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Pitäis rakennella otsikon mukainen kokoonpano. Matalaohmiset suuttimet on olemassa joissa tuotto riittänee just tehotavoitteelle (kun käyttää ruutille tarkoitettua 3 baaria). No, pyörittelin sitten tommosta ideaa että laittasin imusarjan alkuun lisäksi suuttimen tai kaksi kylmäkäynnistyssuuttimen paikalle, ja sitä ohjattaisiin samoin kuin muitakin ruuttia. Silloin riittäisi soppa varmasti, ja kai polttoaine sekottuisi imuilmaan paremmin kun ruutta on siellä ihan alkupäässä imusatsia. Onko ihan tyhmä idea?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostPitäis rakennella otsikon mukainen kokoonpano. Matalaohmiset suuttimet on olemassa joissa tuotto riittänee just tehotavoitteelle (kun käyttää ruutille tarkoitettua 3 baaria). No, pyörittelin sitten tommosta ideaa että laittasin imusarjan alkuun lisäksi suuttimen tai kaksi kylmäkäynnistyssuuttimen paikalle, ja sitä ohjattaisiin samoin kuin muitakin ruuttia. Silloin riittäisi soppa varmasti, ja kai polttoaine sekottuisi imuilmaan paremmin kun ruutta on siellä ihan alkupäässä imusatsia. Onko ihan tyhmä idea?
Tuon lisäsuutinviritelmän ymmärtäisi myös silloin jos haluaisi säilyttää alkuperäisen moottorinohjaimen tai alkuperäistä ohjainta ei voisi mitenkään säätää.
Tunerstudion maksullisen version jumalainen autotune-ominaisuus ei myöskään käsittääksen ymmärrä tuplakarttoja.E39 540iA M62TUB44
Comment
-
Comment