Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kuinka M40 moottorin johtosarjan suojamuovin kansi irtoaa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jazma
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 1115
    • Oulu

    Kuinka M40 moottorin johtosarjan suojamuovin kansi irtoaa?

    Meinasin päivittää akun ja startin sekä startin ja laturin väliset johdot järeämmiksi. Homma kuitenkin tyssäsi siihen, että en saa millään moottorin johtosarjan suojamuovin kantta irti. Ja nämä johdot kulkee tietenkin siellä suojamuovin sisällä.

    En tarkoita sitä suojamuovia, joka on tulipellissä kiinni vaan sitä kotelomaista suojamuovia, joka on lähellä imusarjaa. Kotelossa on reikiä, josta haarautuu antureille yms. johdot.

    Mikä niksi tuossa on, jotta suojamuovin kannen saa irti? Nippusiteitä siinä ei ole enää eikä siinä tunnu mitään kiinnikkeitä tai klipsejä...

    Help!!:think

    edit. paskakerroksen alta löytyi kaksi muovimutteria, jolla kannen saa auki.
    Last edited by jazma; 27-05-2009, 16:52.
    e30 318i
  • Juubi
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2004
    • 999

    #2
    Mitä hyötyä tällä toimenpiteellä tavoitellaan?

    Comment

    • jazma
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 1115
      • Oulu

      #3
      Originally posted by Juubi View Post
      Mitä hyötyä tällä toimenpiteellä tavoitellaan?
      Ongelmatonta äänentoistoa. Autohififoorumeilla viittaavat termillä 'big 3' kolmeen johtoon, jotka kannattaa päivittää järeämmiksi ongelmien ratkaisemiseksi: moottorin maadoitus, akun maadoitus ja akulta laturille menevä virtajohto. Samalla tietenkin hioo kontaktipinnat puhtaiksi. Sen verran aiemmista asennuksista jäi ylimääräiseksi paksuhkoa virtajohtoa, niin samahan se oli laitella kuntoon. Joskus meinaa olla hieman ongelmia oman laitteiston kanssa, niin nyt tietää, että ainakaan nämä kolme virtajohtoa eivät aiheuta ongelmaa.
      e30 318i

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎