Mitäpä sanoo pykälät esimerkiksi tällaiseen:
BMW Z3. Tunnettu kauhutarinoista että peränkiinnitys repeää korista ja takakontin pohjan pistehitsit repeilee...
Jenkeissä eräs autoja rakastava herra on tehnyt näihin erittäin pätevän korjaussarjan jota on käytännössä testattu jopa kiihdytyskäytössä
Normi kiinnitys:
Randyn tekemä:
Lyhyesti: Lattarauta missä korvakot tulee kontin sisäpuolelta läpi pohjaan ja tämä rauta on hitsattu kontinpohjaan kiinni ja ulkopuolelle tulee vielä hitsatut vahvikkeet korvakkoihin. Perän kansi tietenkin vaihtuu samalla tuohon E36 M3 malliin (vai mikä nyt onkaan)
Tässä vielä esimerkki Zetorin hajoamisesta:
Eli kysymys kuuluu mitä suomen pykälät sanoo moisesta muutoksesta?
Asiasta kyselin konttorilta ja ei ihan selkeää vastausta vielä tullut mutta lupasi ottaa yhteyttä jos jotain selviää. Mutta kysellään täältäkin mielipiteitä
BMW Z3. Tunnettu kauhutarinoista että peränkiinnitys repeää korista ja takakontin pohjan pistehitsit repeilee...
Jenkeissä eräs autoja rakastava herra on tehnyt näihin erittäin pätevän korjaussarjan jota on käytännössä testattu jopa kiihdytyskäytössä
Normi kiinnitys:
Randyn tekemä:
Lyhyesti: Lattarauta missä korvakot tulee kontin sisäpuolelta läpi pohjaan ja tämä rauta on hitsattu kontinpohjaan kiinni ja ulkopuolelle tulee vielä hitsatut vahvikkeet korvakkoihin. Perän kansi tietenkin vaihtuu samalla tuohon E36 M3 malliin (vai mikä nyt onkaan)
Tässä vielä esimerkki Zetorin hajoamisesta:
Eli kysymys kuuluu mitä suomen pykälät sanoo moisesta muutoksesta?
Asiasta kyselin konttorilta ja ei ihan selkeää vastausta vielä tullut mutta lupasi ottaa yhteyttä jos jotain selviää. Mutta kysellään täältäkin mielipiteitä
Comment