Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tulpat M60B40

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMW
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2004
    • 3822
    • California

    #16
    Ajattelin tarkistaa että onko autossa alkuperäiset sytytyspuolat, niin pitäiskö mun verrata sitä kahta numerosarjaa sytytyspuolien päällä tuohon realoemin varaosanumeroon?

    Näin lukee puolan päällä:
    1703359 BREMI 11856

    RealOEM sanoo:
    12139066468
    P
    R
    N
    D

    Comment

    • -MVI-
      Bimmer Rookie
      • May 2009
      • 42
      • Tampere

      #17
      Originally posted by BMW View Post
      Ajattelin tarkistaa että onko autossa alkuperäiset sytytyspuolat, niin pitäiskö mun verrata sitä kahta numerosarjaa sytytyspuolien päällä tuohon realoemin varaosanumeroon?

      Näin lukee puolan päällä:
      1703359 BREMI 11856

      RealOEM sanoo:
      12139066468
      http://www.realoem.com/bmw/showparts...09&hg=12&fg=05
      Sulla on todennäköisesti tuo vanhempaa tuotantoa oleva osa (12131703359), jonka valmistus on lopetettu.
      Se on korvautunut osanumerolla 12139066468.

      Ei yleensä tarvitse olla iso muutos, joku valmistuskomponentin vaihdoskin saattaa muuttaa osanumeroa, mutta periaattessa speksit pitäisi olla samat ja näin ollen vaihtokelpoiset...

      Comment

      • MTV
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2005
        • 337
        • JKL

        #18
        Mitäs raati on mieltä joko ois aika vaihtaa ko. mottiin uudet tulpat kun edellisillä ajettu reilut 30tkm mutta aikaa vaihdosta on jo neljä vuotta
        Hyvin tuntuu kone käyvän, tuli vaan mieleen että mitähän nuo nykytulpat kestää?

        Merkkiä en edes enää muista, oisko ollu NGK:t :think
        Exät: E21 320/6 -81, E28 528iA -85, E34 535iA -89,
        E34 540iA -93

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎