Joo niitähän minä tarkotankin ei varmaan m50 koneet oo niin herkkiä nakuttamaan? vaikka vaihdat koko jakopään niin kyllä m40 sen rallattamisen alottaa aika äkkiä.
Tuskin ne koneet nakuttaa, nakuttaminen tarkoittaa hieman eri asiaa kuin venojen nalkutus
Joo niitähän minä tarkotankin ei varmaan m50 koneet oo niin herkkiä nakuttamaan? vaikka vaihdat koko jakopään niin kyllä m40 sen rallattamisen alottaa aika äkkiä.
joo jo ekalla käynnistys kerralla ääni kuuluu taas
eli ei se jakopään uusiminen auta kun ei se sieltä edes kuulu
itse suosisin s50 konetta m50:n sijaan vaikka ei juuri kokemusta siitä olekkaan. numerot puhuu
kyllä se täytyy joku m50 tai m52 koneinen bemari ostaa seuraavaksi.
Pysyn varmaan loppu elämän bemarissa ja mersussa tai ainakin saksalaisissa autoissa... niissä on sitä jotain :think
Eli kiinnostais tietää noista noin. vm. 87-94 bemarin kuutoskoneista, että mitkä on kestävimpiä koneita ja onko koneita, joilla ei ole taipumusta siihen bemarin tunnettuun nakuttamiseen? Ja siis kuutoskoneet vain kiinnostaa.
Kertokaahan kokemuksianne!
Leave a comment: