Announcement
Collapse
No announcement yet.
Parhaat Bmw:n koneet?
Collapse
X
-
Mikähän lienee tämänkin topikin / kyselyn tarkoitus ?
Onkohan tässä nyt mennyt naputus ja nakutus sekaisin?
Hä
Jarno
Leave a comment:
-
-
kyllä ehjä m20:kin käy nätisti ja m50:kin voi hieman raksuttaa vanhemmiten.Makuasioita nämä kaikki noi kutosetkin kestää oikein huollettuna suuria ajomääriä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tonton View Postjoo jo ekalla käynnistys kerralla ääni kuuluu taas
eli ei se jakopään uusiminen auta kun ei se sieltä edes kuulu
itse suosisin s50 konetta m50:n sijaan vaikka ei juuri kokemusta siitä olekkaan. numerot puhuu
Leave a comment:
-
-
Originally posted by S.Kaulaote View PostTähä Topikkii tulee yhtä monta eri vastausta varman ku on noita eri konemalleja tehty Bemariin!
Mä annan sit äänen tolle M10!
EDIT tai lienee siis "pidentämätön" versio
Originally posted by r.w. View PostHarvaa noin tehokasta ja tuollaisilla litratehoilla olevaa vaparia voi rääkätä surutta sen 300tkm.
Leave a comment:
-
-
Tähä Topikkii tulee yhtä monta eri vastausta varman ku on noita eri konemalleja tehty Bemariin!
Mä annan sit äänen tolle M10!
Leave a comment:
-
-
Ääni M30 koneelle. Ja itse suosin yleisesti ketjukoneita vaikka tuossa Cabriossa ei sitä olekaan...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hannu_H View PostNii kunnon moniventtiilimaamoottori. Mahtava muinaisjäänne 60-luvulta.
Niin ja tosiaan. Jos sivuäänet niin perkeleesti häiritsee niin vanne- ja valoluomirahat voinee yhtä hyvin sijoittaa myös siihen koneeseen. Vanha on aina vanha.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by djtimse View Postkokemuksella voin sanoa, että M40 kone ainakin osaa tuon nakuttamisen jalon taidonOriginally posted by ana_ali View PostJoo niitähän minä tarkotankinei varmaan m50 koneet oo niin herkkiä nakuttamaan? vaikka vaihdat koko jakopään niin kyllä m40 sen rallattamisen alottaa aika äkkiä.
M40 jakopää ei varmana nakuta, eikä kolise tai muutakaan. Nokka+nostimet+laahimet saattaa kuluneena säksättää/pitää meteliä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: