Joo eli laitetaan tänne nyt kyselyä jos löytyis ratkaisu ongelmaan..
Eli ostin täältä foorumilaiselta m20b23 kampiakselin viime syksynä, en nyt muista keneltä, mutta myyjä lupasi että akseli std koossa..
no vein sen sitten tässä pari viikkoa sitten gt motorille pitäjänmäkeen vauhtipyörän kanssa tasapainotukseen ja laakeripintojen kiillotukseen, oli pikkunen yllätys kun menin sitten hakemaan sitä akselia niin työmies tokaisi minulle että 5.sylinterin laakeripinnat on 0.25mm alikoossa ja yksi 0.75mm alikoossa tehdaskokoon nähden, no ei siinä mitään, pähkäiltiin sitten siinä että minun pitäisi ostaa 2 sarjaa laakeriliuskoja sen takia
myyjä katto arwidsonin ja koivusen luettelot läpi ja tuumas ettei löydy sen kokoisia, no ei siinä, soitin sitten kaverille ku myy bemun varaosia, sieltäkään ei löytynyt alkuperäisenä ollenkaan
skf ei kuulemma myy kyseisen laisia laakereita ollenkaan..
eli jos jollakin sattuis olemaan tietoa mistä vois tiedustella kyseisiä laakereita niin olisin enemmän kuin kiitollinen!
gt motorilta sanoivat kyllä että voivat täyttöhitsata ja hioa sitten samaan kokoon ku muut mutta hinta olis 250€
ei oikein nappais sijoittaa sen vertaa siihen, ja kun takuuta ei anneta työlle mutta ovat kuulemma melkein päivittäin niitä tehneet ja pitäis kestää.. siihen vielä päälle uusi tasapainoitus, ei sekään ihan ilmaista ole.. toinen ratkaisu olis että laittaisin m20b25 kampiakselin siihen lohkoon minkä koneistin samalla ku tuon m20b23 kampiakselin&vauhtipyörän (lohkona siis m20b25), mutta tarkoituksena rakentaa tuommonen 2.7 konversio..
tai sitten jos jollaki olis myydä kunnostettu m20b25+ alakerta, eli joku b27 konversio niin voisin semmostakin harkita!
kiitos vastauksista jo etukäteen!
Eli ostin täältä foorumilaiselta m20b23 kampiakselin viime syksynä, en nyt muista keneltä, mutta myyjä lupasi että akseli std koossa..
no vein sen sitten tässä pari viikkoa sitten gt motorille pitäjänmäkeen vauhtipyörän kanssa tasapainotukseen ja laakeripintojen kiillotukseen, oli pikkunen yllätys kun menin sitten hakemaan sitä akselia niin työmies tokaisi minulle että 5.sylinterin laakeripinnat on 0.25mm alikoossa ja yksi 0.75mm alikoossa tehdaskokoon nähden, no ei siinä mitään, pähkäiltiin sitten siinä että minun pitäisi ostaa 2 sarjaa laakeriliuskoja sen takia
myyjä katto arwidsonin ja koivusen luettelot läpi ja tuumas ettei löydy sen kokoisia, no ei siinä, soitin sitten kaverille ku myy bemun varaosia, sieltäkään ei löytynyt alkuperäisenä ollenkaan
![Twisted](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_twisted.gif)
eli jos jollakin sattuis olemaan tietoa mistä vois tiedustella kyseisiä laakereita niin olisin enemmän kuin kiitollinen!
gt motorilta sanoivat kyllä että voivat täyttöhitsata ja hioa sitten samaan kokoon ku muut mutta hinta olis 250€
![Neutral](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_neutral.gif)
tai sitten jos jollaki olis myydä kunnostettu m20b25+ alakerta, eli joku b27 konversio niin voisin semmostakin harkita!
kiitos vastauksista jo etukäteen!