Announcement

Collapse
No announcement yet.

m50b25 Moottorin vaihdosta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Visny
    Bimmer Rookie
    • Jun 2009
    • 31
    • Finland

    m50b25 Moottorin vaihdosta

    Mitä muutoksia tarvitsee tehdä, että saa asennutta m50b25 moottorin, mikä on e36 korisesta autosta. e34 koriseen autoon, missä on myös m50b25 moottori. Öljypohja ja öljypumppu on siis ainakin eri puolilla kyseisissä moottoreissa.
    Onnistuuko öljypohjan ja pumpun vaihto?
  • jmp2002
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 5727
    • Rovaniemi

    #2
    onnistuu.. sitten koneen korvalliset ja koneen johtosarjat vaihat keskenään..
    E30 325i Touring -89
    E30 325i touring -88 m50tbo
    G20 330e M-Sport -20

    Comment

    • Visny
      Bimmer Rookie
      • Jun 2009
      • 31
      • Finland

      #3
      kiitos vastauksesta. Miksi johtosarja täytyy vaihtaa?

      Comment

      • jmp2002
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 5727
        • Rovaniemi

        #4
        erinlaiset pikkusen
        E30 325i Touring -89
        E30 325i touring -88 m50tbo
        G20 330e M-Sport -20

        Comment

        • Visny
          Bimmer Rookie
          • Jun 2009
          • 31
          • Finland

          #5
          ok.
          Ei kyllä tullut mieleenkään, että saman tunnuksen omaavilla moottoreilla voi olla noin paljon eroja... Luulisi nyt valmistajan merkitsevän eri koodeilla ym...

          Comment

          • jmp2002
            BTCF Member
            • Oct 2003
            • 5727
            • Rovaniemi

            #6
            kyllä niissä on erit varaosa numerot.
            E30 325i Touring -89
            E30 325i touring -88 m50tbo
            G20 330e M-Sport -20

            Comment

            • Cell
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2004
              • 7037
              • Uusikaupunki

              #7
              Originally posted by Visny View Post
              ok.
              Ei kyllä tullut mieleenkään, että saman tunnuksen omaavilla moottoreilla voi olla noin paljon eroja... Luulisi nyt valmistajan merkitsevän eri koodeilla ym...
              No eikös se ne korit jo merkannu eri numerolla?
              325i -08
              i3 REx -17
              M5 -98 Imolarot
              535i -90 N/A project (maatumassa)

              Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

              Comment

              • Visny
                Bimmer Rookie
                • Jun 2009
                • 31
                • Finland

                #8
                No ei tuulut hirveesti katsottua .
                Eipä tuo nyt niin iso homma ole. Imusarja vaihtoon, öljypohja, öljypumppu, johtosarja ja korvakkeet.

                Comment

                • Jonsku
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2002
                  • 4645
                  • Tuusula

                  #9
                  Miksi imusarja pitää vaihtaa?
                  - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

                  ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
                  ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
                  ex. Alpina D10 Touring #33/94
                  ... and many more

                  Comment

                  • Visny
                    Bimmer Rookie
                    • Jun 2009
                    • 31
                    • Finland

                    #10
                    vaihto koneesta puuttuu jarrutehostajan lähtö

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎