mitä haittaa siitä seuraa jos palotiloja avartaa itse??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b20/b27
Collapse
X
-
Originally posted by B e M m I 1987 View Postnyt tarvis vähän apujakysyisin sellasta että,käykö 2.0l kansi 2.7l lohkoon??
Muista sisuskaluista riippuu sitten, että miten toimii vai ei mitenkään.
Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
-
-
Ei vakionokissa niin isoja eroja ole että sen takia ottas.
Veikkaus että jako 180 astetta metässä.
Onko kone joku ite kasaamasi vai onko joskus toiminu noilla osilla?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
m20b20/b27
okei selitän koko jutun nyteli mulla meni yks pako puolen keinu poikki ja sitten ostin ton 2.0l kannen missä on kaikki uutta
sitten laiton kaikki ajotus yms merkit kohalleen ja kone ei pyöri ku just just puol kierrosta :/ et jos jako ois 180astetta vitullaa ni miten saisin sen sit kohilleen?? pitäiskö kansi ottaa uusiks sitten auki? eikä ole oma kasaama kone.. muuten on ollu aina ihan vakio 2.7l kunnes keinu meni poikki ja ostin nyt sen 2.0l kannen..
Last edited by B e M m I 1987; 11-08-2009, 15:44.
Comment
-
-
Originally posted by B e M m I 1987 View Postokei selitän koko jutun nyteli mulla meni yks pako puolen keinu poikki ja sitten ostin ton 2.0l kannen missä on kaikki uutta
sitten laiton kaikki ajotus yms merkit kohalleen ja kone ei pyöri ku just just puol kierrosta :/ et jos jako ois 180astetta vitullaa ni miten saisin sen sit kohilleen?? pitäiskö kansi ottaa uusiks sitten auki? eikä ole oma kasaama kone.. muuten on ollu aina ihan vakio 2.7l kunnes keinu meni poikki ja ostin nyt sen 2.0l kannen..
Todennäköisesti sun pitää irrottaa kansi.. Vertaappa sen sun vanhan kannen ja uuden kannen palotiloja.. b20 kannessa pienemmät kun b25.
Eli luulisin että sulla ottaa mäntä kanteen kiinni
Lueskeleppa iltalukemiseksi tuon m20 ylikokotopikin sieltä löytää monta vihjettä ja neuvoa..
Jos sulta meni keinu poikki miksi et vaan vaihtanut keinua (budjetti korjaus) tai vaihtoehtoisesti nokkaa ja keinuja siihen vanhaan kanteen?
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Kyllä mulla ainakin meni b20 kansi b27 paikalleen normi kansipahvilla ja
b25 nokalla! Ja uskoisin ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin käyttää kansi irti jos on ajotus vituillaan sen 180 astetta.Ex-jatkeet
E3 2500 -74
e30 318 -87
e30 320 cabriolet -87
nykyinen projekti e30 325e
+lukematon määrä muita romuja
Comment
-
-
m20b20/b27
joo katottiin sitä kantta ja avattiin kansipultit iha löysälle. ja sitten pyöritettiin konetta niin männät nosti kantta sen pari milliä..eli täytyy surentaa varmaan palotiloja vähäsen..kattoo siitä vakio kannesta että mitä eroja siinä on... mutta miten sait sit itellä b20 kannen b27 :0 jos palotilat on kerran liian pienet??
Comment
-
-
Viisaammat korjatkoon jos tulee mutua, mutta normi etan alakerralla männät tulee muistaakseni 0.5mm dekkipinnan yli. Siihen normaali kannentiiviste oliko päälle kolme milliä paksu ja normi b25 nokka-akseli niin ei ainakaan mulla ottanut kiinni kun ajotus kohdillaan. Niin ja näitkö mihinkä se mäntä ottaa kiinni kun kansi nousee. Palotiloja en itse lähtisi muokkaamaan, sen verta tarkkaa puuhaa.
Eli monenko millin nostolla sulla on nokka-akseli? Jos on jyrkkä nokka niin varmasti ottaa kiinni. Kokeilin joskus shrickin virinokalla oliko 284/jotain asteet niin olisi joutunut tekemään mäntiin syvemmät venakolot mitä nuissa etan 9 puristeisissa männissä oli jo valmiina.
Ja tarkista tosiaan se ajotus ja kansi rohkeasti poikkeen ja tutkaile.
Tai paksumpi kansipahvi jolloin puristukset tippuu.
Mittojen oikeellisuudesta en mene vannomaan kun siitä on aikaa kun tuli itse kone kasailtua ja täältä btcf:stä saat kyllä tietoa kun jaksat vaan lueskellaEx-jatkeet
E3 2500 -74
e30 318 -87
e30 320 cabriolet -87
nykyinen projekti e30 325e
+lukematon määrä muita romuja
Comment
-
-
Riippuu millä ja miten. Täälläkin tais olla kuvia rälläkällä ite suurennetuista, toivottavasti et sellaista oo tekemässä.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
ite en lähtis avartamaan! Kantsii melkeen pistää kansi johonki alan puljuu.. Hinnasta ei hajuu mut ite en lähtis tekemää! Laitoitko ajotus merkit kohillee ennen kun avasit kannen? Vai jälkeen päin vast pyöritit ? Onhan tiedossa et mäntä numero 1 on ylhäällä kun lohkon päädyn merkki on oikein? Jos 180astet pieles mäntä numero 3 ylhääl ku merkki kohillaa? Jos oikein muistan et sytytys järjestys 1 4 3 2 sori vähän vaikeet tää ei pää pelaa näin aikasin + btcf toimii puhelimellakiHitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
Comment