Eli mitenkäs onnistuu tohon 2.5 litraseen? Onkos ne tulpat jossain noitten muovien alla kun ei niitä tulppia päällepäin näy? :oops: Ei uskalla ruveta repimään, kun ei oo varmaa tietoo asiasta, ettei vaan tuu hajotettua mitään. Eli tietoa kentälle!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tulppien vaihto M50?
Collapse
X
-
Tulppien vaihto M50?
AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88Tags: None
-
-
Otat sen moottorinpääli muovin pois, tämänjälkeen alta paljastuu neliskulmaisia palikoita jotka ovat neljällä pultilla kiinni, otat ne pois ja kappas siellä ne tulpat näkyvätkin moottorin uumenissa, joten jos sinulla EI ole tallella bmw:n alkuperäistä tulpan avaajaa niin suosittelen hankkimaan sellaisen ennen operaation aloittamista.
Ja ei muutakun tulpat vaihtoon
-
-
Todellakin löytyy alkuperäinen tulpanavain! Mitäs ne neneliskulmaiset palikat sitten on? Niitä kuuluisia puolia vai mitä?AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Originally posted by FabsuTodellakin löytyy alkuperäinen tulpanavain! Mitäs ne neneliskulmaiset palikat sitten on? Niitä kuuluisia puolia vai mitä?
Eihän siinä vaihdossa mitään kovin erikoista... Tärkeintä kai on, ettei kierrä uusia tulppia väärille kierteille, ja ettei pudota sylinteriin vaihdon aikana mitään (paikat puhtaaksi ennen vanhan tulpan poistamista). Ja sitten noi maadotusjohdot (1 tai 2 kpl) on syytä laittaa samaan paikkaan missä ne oli ennenkin.
Ja momenttiavain (ja sopiva hylsy) tietysti helpottaa tulppien kiristämistä oikeaan tiukkuuteen.????????????????????
Comment
-
Comment