Mistäköhän mahtaa johtua, että INPA herjaa sylinterin 1 & 3 hehkutulppa vikaa, vaikka hehkut vaihdettu noin kuukausi takaperin?? :think Auton toimintaan ko. vika ei vaikuta mitenkään.
Hehkutulppa ongelma
Collapse
X
-
Kyseessä ilmeisesti N kone, mistä tulpat on ostettu?BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
-
-
Originally posted by Tupe_T View PostKyllä kyseessä on M47N-kone. Tulpat on ostettu Motonetistä.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostOletko siinä tapauksessa varma että tulpat on oikeat? Et olisi ensimmäinen kuka on laittanut väärät hehkut.
Jos oisin ostanu väärät hehkut, niin miks se hälyttelee vaan 1 & 3 sylinterii?? Onko muutes M47 ja M47N koneissa eri tyypin hehkut?? :think
Comment
-
-
Originally posted by Tupe_T View PostNo alunperin INPA ilmoitteli sylinteri 1 hehkusta, niinpä vaihdoin kaikki hehkut samalla kertaa. Sen jälkeen vika hävisi vähäksi aikaa, mutta nyt (noin 2 kk uusilla hehkuilla) taas se ilmoittelee, että sylinterit 1 & 3 hehkutulppa häiriö??
Jos oisin ostanu väärät hehkut, niin miks se hälyttelee vaan 1 & 3 sylinterii?? Onko muutes M47 ja M47N koneissa eri tyypin hehkut?? :think
On eri tyypin hehkut, sitähän tässä olen yrittänyt tuoda esille!BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Katselin tuossa TIS:n ohjeita hehkutulppien vaihtoon. Ohjeen mukaan tarvittaisiin kahta erikoistyökalua: (11 6 050) tulppa-avain ja (12 2 300) jonkinlaiset pihdit johdon liittimelle. Ovatko nuo oikeasti tarpeelliset vaihtotyöhön vai voiko ne korvata joillain "normaaleilla" työkaluilla.BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91
Comment
-
-
Ei tarvita mitään erikoistyökaluja. Liitin lähtee irti ilman kaluja ja hehkulle pitkä 10 mm hylsy.
M47/57N koneiden hehkuille on erillinen ohjausyksikkö, joka käyttää tarpeen mukaan vaihtuvaa jännitettä ja itse hehkut ovat omansa. Täysin orkkista vastaavat Berut saa kyllä tarvikeosanakin.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostEi tarvita mitään erikoistyökaluja. Liitin lähtee irti ilman kaluja ja hehkulle pitkä 10 mm hylsy.BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91
Comment
-
Comment