Kylmäkäynti- ja tärinävikaa ihmetellessä tuli nypättyä omasta M60B30 nokka-akselin tunnistin irti auton käydessä, eikä mitään havaittavaa eroa synny. Koeajolenkillä edelleen sama juttu, ei mitään eroa. Auto myös lähtee käyntiin ihan normaalisti oli anturi sitten kiinni tai ei ja jatkaa käyntiään ihan samanmoisesti kun anturin tökkää takaisin.
Anturilta on mitattu vastus, se on ok, samoin skoopattu ulostulo aikanaan ja sekin oli ok. Jos johto on osittain poikki, ei näistä kuitenkaan mitään ihmeempää välttämättä näy.
Voisiko joku käydä kokeilemassa ehjästä ja normaalisti toimivasta tuleeko mitään eroa anturin irroituksesta? Tai jos joku tietää mitä funktiota tällä anturilla on (muutakuin että ilman sitä ei voi toimia sekventiaaliruisku ja -sytkä, mutta miten ero ilmenee) / mitä tapahtuu sen hajotessa, auttaisi sekin ihmettelyssä.
Anturilta on mitattu vastus, se on ok, samoin skoopattu ulostulo aikanaan ja sekin oli ok. Jos johto on osittain poikki, ei näistä kuitenkaan mitään ihmeempää välttämättä näy.
Voisiko joku käydä kokeilemassa ehjästä ja normaalisti toimivasta tuleeko mitään eroa anturin irroituksesta? Tai jos joku tietää mitä funktiota tällä anturilla on (muutakuin että ilman sitä ei voi toimia sekventiaaliruisku ja -sytkä, mutta miten ero ilmenee) / mitä tapahtuu sen hajotessa, auttaisi sekin ihmettelyssä.
Comment