Nyt kun sulla on kerran se kansi siinä kädessä niin mä ainakin veisin sen ponnistettavaksi.. Multa löytyy m20b25 vakio suuttimia jos kiinnostaa.
Yksi sarja m50b25 suuttimiakin taitaa löytyä
Kiitoksia tiedoista, varkaat oli vienyt tosta soittimen ja kaiuttimet, tai osan niistä,joku lasi oli hajotettu siinä samassa, mut se oli jo vaihdettu uuteen. muuten tuntuu samassa kunnossa olevan ku sulla ollessaan,(sumurajaa en kyllä kyljessä huomannu vaikka auto oli pesty ku sitä kävin kattoos), tarvii kattoo tarkemmi ku saa tallista ulos. 2300€ tosta nyt tuli maksettua, Tuusulasta auton hain, oli ollut nykyisellä omistajalla kuulemma keväästä asti ja kilometrejä tullu parituhatta.Jos sulta alkuperäinen ratti löytyis ni voisin ostaa jos halvalla myyt nykyinen ratti ei ihan ole omaan makuuni... peränvälitys oli vissii 2,73 ,mut en tied onko lukkoa ku ei ole päässy viel kokeilee, ei 5-pytyllä viittiny ku trailerille ajaa. Olikos tos mitää suurempia vikoja ku katsastit?
eipä tarvinnu katsastukseen mitään tehdä....en miä tuota rattia halvalla myy...saat sen ilmaseks jos matkahuolto kulut vaan maksat...pistä osoite tulemaan yv:llä..vaikka.
Nyt kun sulla on kerran se kansi siinä kädessä niin mä ainakin veisin sen ponnistettavaksi.. Multa löytyy m20b25 vakio suuttimia jos kiinnostaa.
Yksi sarja m50b25 suuttimiakin taitaa löytyä
Se oli kyllä mielessä et veisin ponnistettavaksi, mut kaikki näytti hyvältä ni tarvii vaa luottaa et se on ehjä, vedet ja öljyt oli pysyny erikseen puristukset hyvät, paitsi yhdes pytys ku keinut poikki, eihän niitä hiushalkeamia silmällä näe , mut toivotaan parasta ja pelätään pahinta... ehdin jo suuttimet ostamaan, mut kiitos kuitenkin.Ilmamäärämittarilta kaasuläpälle menevä putki olisi kyllä hakusessa , jos joltain sellanen löytyy...
eipä tarvinnu katsastukseen mitään tehdä....en miä tuota rattia halvalla myy...saat sen ilmaseks jos matkahuolto kulut vaan maksat...pistä osoite tulemaan yv:llä..vaikka.
Hieno homma et tänäpäivänä jotain voi saada ilmaiseksikin (jos mh kuluja ei lasketa)
Osta vaan suosiolla uus se imm ja kaasuläpän välinen kumiputki Maksaa n. saman verran ku vuotava käytetty.
Noita putkiakin on b25:ssä iästä riippuen 2 erilaista, lisää ainakin tuohon ostoilmoitukseen kumman tarviit.
Nyt on kone kasattu ja savut otettu, tuntuu paremmin käyvän vaikka tyhjäkäynti seilaa ja kaasua painettaessa ei heti ota kunnolla kierroksia.
Asiaa ei parantanut se et ilmamäärämittari putosi betonilattialle, vastus silti näyttää olevan ehjänä.imm:n johdon ku irrottaa ni käynti ei muutu, mut kaasua ku painaa johdon ollessa irti , ottaa kierroksia vielä huonommin, eli kai se vissii toimii... 1 pytyn tulpanjohtokin näyttää olevan teipattu ja imm ja kaasuläpän välinen putki on hieman halki tyhjäkäynti moottorin jälkeen, tarvis noi ny eka korjat , mut jos on jotai "tyyppivikaa" noihi oireisiin ni kertokaa ihmeessä...
Nyt on kone kasattu ja savut otettu, tuntuu paremmin käyvän vaikka tyhjäkäynti seilaa ja kaasua painettaessa ei heti ota kunnolla kierroksia.
Asiaa ei parantanut se et ilmamäärämittari putosi betonilattialle, vastus silti näyttää olevan ehjänä.imm:n johdon ku irrottaa ni käynti ei muutu, mut kaasua ku painaa johdon ollessa irti , ottaa kierroksia vielä huonommin, eli kai se vissii toimii... 1 pytyn tulpanjohtokin näyttää olevan teipattu ja imm ja kaasuläpän välinen putki on hieman halki tyhjäkäynti moottorin jälkeen, tarvis noi ny eka korjat , mut jos on jotai "tyyppivikaa" noihi oireisiin ni kertokaa ihmeessä...
No ehdottomasti imuvuodot pois ja ehjä tulpanjohto heti ensimmäiseks. Jos ei niillä korjaudu niin sitte ihmettele lisää.
tulpat ja pyörijä on nyt vaihdettu ja ekat ajot ajettu, tyhjäkäynnillä pöpöttää jonkiverran , mut ku kaasua antaa käy hyvin... imuvuotoja ei ainakaan starttipilottia ruiskimalla heti löytynyt... voiko olla et käy viidellä tyhjäkäynnillä ja sit kaasua annettaessa tulee kuudeskin peliin? tai sit tähän on joku vaihtanu jonku virinokan?
onkohan tässä nyt dieselin perä, 1-vaihteella kulkee vajaa 80km/h ja kakkosella jopa 125 km/h, mittari ei juurikaan valehtele, pari km/h... tolla perällähän kiihtyvyys ei paras mahdollinen ole, vaihtoon menee...
Äske kävin tarkistamassa 2,79 lukee perän metalli lätyskässä.satasta ku ajaa nelos vaihteella kierrokset on siinä 2800rpm, 6500 ku kone kiertää ni nelosella huiput pitäis olla 230 km/h, vitosella pitäis mennä sit varmaa joku 270km/h jos tehot riittäis... on vaa "hieman" outo yhdistelmä ku on 2,7 kone,sintteri kytkin ja sit tollanen perä...
Ja kyllä se etan perä on : http://www.behindmatrix.com/e30/foto...023/f00023.htm
Nyt ku on sit joku etan kansi , etan perä ni kertokaa ny mikä tää "ETA" oikee on???
Comment