Announcement

Collapse
No announcement yet.

M30B34 ja kampiakselin päässä oleva mutteri..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • automiaes
    BTCF Member
    • May 2007
    • 62

    M30B34 ja kampiakselin päässä oleva mutteri..

    Ongelma, miten tuon M30-koneen kampiakselin päässä oleva "värähtelynvaimennin" lähtee irti. Se pitäisi jotenkin saada lukittua paikalleen mutta millä pirulla? Manuaalissa puhutaan vaan jostain BMW:n omasta työkalusta.. Minkälaisella patentilla tuo on irroitettu normaalin ihmisen pajassa?

    /A
  • JJT
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6694
    • .......

    #2


    Viimeisessä post. kuva työkalusta.
    Myyn:
    M10/20/52 E30-E36 osia

    Comment

    • Micce///M
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2008
      • 3552
      • Hämeenlinna

      #3
      Itse ainakin nappasin pulttipyssyllä auki, ja vaihde päällä laitoin kiinni

      Comment

      • automiaes
        BTCF Member
        • May 2007
        • 62

        #4
        Mun pulttipyssystä loppuu jerkku, mutta tuo ylläoleva linkki ja se kuva työkalusta oli hyvä idea..

        Comment

        • jr66
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 16422
          • Asikkala

          #5
          Viilataan nyt pilkkua mutta värähtelylimppu lähtee irti kun avaa 8 kpl. M8x16 pulttia, vaimentimen kiinn. laipan irrottamista varten pitää tuo mutteri saada auki...

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎