Mikäs nyt on vialla ku m20b25 ei pidä vesiä sisällään... elikkäs ekaks tappelin alkuperäisen syylärin ja paisarin kanssa, tänään tuli sit vaihdettua m50 syyläri ku sellane sattu olemaan. vettä menee sisään , kuumaa puhaltaa ja toimii ihan hyvin ku ajelee normaalisti tai antaa käydä tyhjäkäynnillä, tänää 3 tuntia ajelin, mut aina ku kiihdyttää rivakasti taajamassa tai pikatiellä ni alkaa vettä päästämään (ilmeisesti ylivuoto putkesta) eikä mene ku 10 sekuntia ja lämmöt on lähes tapissa ja vesivana seuraa autoa... sit auto parkkiin ja syyläristä ilmausruuvi auki, tulee pelkkää höyryä reilusti ja kauan, sit taas paisarin korkki auki ja reilu 3 litraa vettä sisään ja matka jatkuu hyvin kunnes taas kierroksia antaa , missä tossa nyt vika voisi olla? vesipumppu on juuri vaihdettu. nii ja sit ku kone alkaa lämpöjä nostamaan ni ei auta vaikka antais käydä tyhjäkäynnillä, kyllä ne sit nousee ku alkaa nousemaan...letkuja on puristeltu ja pulloa käytetty yms...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b25 heittää vedet pihalle kierroksilla.
Collapse
X
-
Kuulostaa pahasti siltä että siellä on ilmaa
Eli jossain päin ei vesi kierrä ja kierroksilla kun pumppu puskee täysillä niin vesi tulee ulos sieltä mistä se pääsee...
Itekki samantyylisen ongelman kanssa pari kuukautta taistelleena noin epäilen :P
http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw
-
-
Kannattaa varmasti kokeilla ilmata tämä sillä "pullotekniikalla". Searchilla löydät tietoa vaikka m50/m52 moottoreiden ilmauksesta.
Tulipa tuossa semmoinenkin mieleen että voisiko kansi olla halki ja tämä aiheuttaisi sen paineennousun sielä jäähdytysjärjestelmässä?E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti
E30 316 4d '89
E36 M3 Coupe '93
F30 318d '13
Ex e21:316´81 e30:325´89, 316i´88, 316i´89, 318i´89, 320i´86 e34:M5´90 e36:328i Touring M-Sport ´96 e38:740iA ´94 E39 530da Touring '00 e91: 320d ´06 M-Sport
Comment
-
-
eikun keulaa kunnolla ylös ja tosiaan pullopatentilla nestettä sinne....saa sormet kipeäks asti lypsää mut rupeaa sit toimimaanki!Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Nyt: VOLVO S60 D5 -03
EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84
Comment
-
-
Kyllä ton m20 e30:pin saa hyvin ilmattua ilman mitään patentteja.. Mutta jos sinne vielä sen ilmauksen jälkeen alkaa kertyä kiihdytyksessä sitä painetta, niin sitten se falskaa jostain..
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
ja taas... pari päivää ajelin ja lämmöt pysy suht keskellä ja kuumaakin puhalsi, toimi ihan hyvin, pari kertaa avasin syylärin päällä olevaa ilmausruuvia ja ilmaa tuntuu tulevan pirusti, tuntuu et sitä tulis niin kauan ku vaa jaksais auki pitää(koneen käydessä). mut kuitenki eilen aamusti sit lähdin ajamaan töihin ja lämmöt nousi taas yli puolenvälin eikä lämmintä puhaltanut ollenkaan, syylärin päällä olevaa ilmausruuvia ku avaa ni aluks tulee ilmaa ja vettä lopuks vaa pelkkää höyryä(kone käynnissä). paisarin korkin ku avaa ni vettä pulppuaa pihalle litran verran, sit alkaa pinta laskea ja sin saa kaataa sen litran takas(kone sammutettuna)... alkaa ite epäilee termostaattia..E34 535 twincharged 709hv & 851Nm
Comment
-
Comment