Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mistä "halvat" kovat nostimet M42seen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tatsga
    BTCF Member
    • Mar 2004
    • 436
    • Vantaa

Mistä "halvat" kovat nostimet M42seen?

Alkaa olemaan sen verta kova kalkatus koneessa kylmänä, että olis todennäköisesti H-hetki vaihtaa kulahtaneet hydraulinostimet tohon mun iS:ään. Koska koneen tulevaisuuteen tulee kuulumaan reippaat kunnostus- ja viritystoimenpiteet, joihin tulee kuulumaan myös hydraulinostimien vaihto koviin, niin ei viitisisi ostaa enään uusia hydraulinostimia.

Nostimilla näyttäis olevan orginal teilena hintaa n.300e/16kpl, joten jos tuohon rahaan saisi jostain kovat nostimet, niin olisi mun mielestä järkevämpi sijoitus. Dbilasilta ja joltain muulta valmistajalta olen kattellut, mutta kun hintaa oli yli 600e/500e per sarja, niin tuntuu hieman pahalta...

Jos jollakin olis vaikka kokemuksia, että mistä sais kohtuu hintaan kohtuu laadukkaat kovat nostimet M42seen, niin saa tietonsa jakaa myös mulle. Extraa olisi, jos säätöpalat olisivat kupin päällä, niin helpottuis säätäminen.

Samaan syssyyn tarvinnee myös säätöpalasarjan, niin mistäs sellainen kannattaa ostaa?

Jos jollakin sattuis olemaan kovat nostimet hyllyssä ylimääräisenä, niin saa tarjota.
    E30 "318is 8v" touring

E30 325cid 5.3 LS-V8
  • jani1632
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 2243
    • Etelä-pohjanmaa

Ei mitään hajua tuon m42:n nostimen mitoista,mutta ota mitat ja perehdy...esim.vanhat VW/Audi,Volvo B19->,Rellu esim.F3R jne....
    Tallin täytteet:
    E70 3.0d -09
    E34 540ia -94
    E39 520d -00
    E39 528i M-sport -00
    E60 520i -04
    E30 -86
    E61 520da -09

Comment

• jannmann
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 5856
      • Joccis City

Cat Cams:lla on ainakin jotain ja on yleisesti ottaen "halpaa". Laadusta en sitten tiedä.

Kyllä ainakin itse pistäisin sen "säätöpalan" sinne alapuolelle, niin ei tarivtse pelätä sen lentämistä huitsin nevadaan kovilla kierroksilla.
      Aprilia RSV4

Comment

• Oksanen
        BTCF Member
        • Jul 2006
        • 703
        • Nokia

Pikaisella realoemin käytöllä nostimet on samat kuin M60:ssä, ja taas mm. Audin 5sylinterisissä on samat nostajat kuin M60:ssä josta päästään siihen että jostain VAG-moottorista löytyy myös kovana samankokoisia nostimia. Eli mitat ylös ja volkkaritarvikkeita katsomaan.
        E28 535 1985 (S38B36+K31)

E36 323 1996

E46 Compact 2001

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍