Tuli tossa purettua autosta laatikko ja perä , tarkotuksena vaihtaa lukkoperä nykyisen 2,79 välityksisen normiperän tilalle, laatikko otettiin irti ku kytkin hieman luistaa, asetelma oli urilla elikkäs vaihtokunnossa ja jousitetun sintterikytkimen palat myös vaihtokunnossa. "ongelma" onkin nyt se et takana on 245 kumit ja lukkoperä (pitoa siis löytyy) et kestääkö tuossa ihan vakio levy/asetelma, olis vaa mukavampi ku toi sintteri? , vai kannattaako hommata vaa vakio asetelma + palat tuohon sintteriin? koneena toimii 2,7 stroukattu m20b25 ja cabrio kyseessä...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b25 (2,7) kestääkö vakio kytkin/asetelma?
Collapse
X
-
Miksi et laita Sachsin -618-asetelmaa ja vakiolevyä? Noilla kestää ainakin, mukavuuden kärsimättä.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
-
-
Originally posted by O-Peksi View PostMiksi et laita Sachsin -618-asetelmaa ja vakiolevyä? Noilla kestää ainakin, mukavuuden kärsimättä.
sintteriin noi palat olis 90€ ja vakio asetelma ni selviäs melkei 200€ + laakeri...E34 535 twincharged 709hv & 851Nm
Comment
-
-
ite en ainakaa joutunu mitään adaptereita laittamaan väliin eikä kaverillakaan mitään ongelmia ollut tuon 618:sen kanssa. ja kummallakin koneena m20b27.
Suht mukava tuolla on kaupungissakin ajella. kytkinpoljin oudoksestaan saattaa olla kankea mutta, siihen tottuu.Last edited by Jarpeli; 22-11-2009, 20:40.
Comment
-
-
Originally posted by Jarspi View Postite en ainakaa joutunu mitään adaptereita laittamaan väliin eikä kaverillakaan mitään ongelmia ollut tuon 618:sen kanssa. ja kummallakin koneena m20b27.
Suht mukava tuolla on kaupungissakin ajella. kytkinpoljin oudoksestaan saattaa olla kankea mutta, siihen tottuu.
Mistä ite ton asetelman hommasit ja mikäs siinä hinta oli? en googlettamalla heti löytänyt...E34 535 twincharged 709hv & 851Nm
Comment
-
-
Originally posted by marko84 View PostNo hyvä et joillakin toiminut hyvin , tuolla ainaki aikalailla ollut ongelmia http://www.btcf.fi/forum/showthread....ight=sachs+618:think
Mistä ite ton asetelman hommasit ja mikäs siinä hinta oli? en googlettamalla heti löytänyt...
hyvin pelittäny pian 2 vuotta.Last edited by Jarpeli; 22-11-2009, 21:27.
Comment
-
-
Kestää vakio kytkin oikein hyvin perus 2.7 vaparin voimat.
Ei tarvi alkaa vielä leikkiin noilla race vempeleillä.
Ja sen sintterinkin voi pultat tikkataulunpohjaksi.
Uusi sachssin kytkinpaketti ja pyörä koneistukseen.Last edited by zJark; 22-11-2009, 21:50.MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Comment
-
-
Originally posted by zJark View PostKestää vakio kytkin oikein hyvin perus 2.7 vaparin voimat.
Ja jos ei riitä niin M3 kytkin+asetelma menee heittämällä, hinnat alle 200€ koko setille saksassa.
Comment
-
-
Originally posted by zJark View PostKestää vakio kytkin oikein hyvin perus 2.7 vaparin voimat.
Ei tarvi alkaa vielä leikkiin noilla race vempeleillä.
Ja sen sintterinkin voi pultat tikkataulunpohjaksi.
Uusi sachssin kytkinpaketti ja pyörä koneistukseen.
Comment
-
-
Originally posted by Jarspi View PostEi kyl yhtään muista alle 300e se tais olla olisko ollu joku 280e. Oon ihmetelly tota kun porukka puhuu et ei toimi. Sillon ku ite ostin nii ei sellasesta ollu puhettakaan ja tosiaan kummallaki meistä toimi ihan heittämällä. tosin olisko ollu jotai 20g heittoo tasapainotukses mut voihan se johtua vp:stäkin. nyt ollu kiinni 2 eri laatikkoa 2 eri työsylinteriä ja kaikil toiminu.
hyvin pelittäny pian 2 vuotta.
Comment
-
-
-
Originally posted by marko84 View PostKappas millanen toi "massalevy" on? sopiiko vakiolevyn tilalle,anyone?
itellä toi setti 323:n painelaakerillasigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
Comment