Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nokka akseleista (24v mottorit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vleivo
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2003
    • 708
    • Zürich Switzerland

    Nokka akseleista (24v mottorit)

    Joo eli kattelin vähän tosta että scrickin nokat olisi alle tonni setti eli 2kpl. Onkohan mimmonen projekti tommosessa m54 pannnussa vaihtaa, ja kuka/mikä paikka osais vaihtaa? Lupaavat semmosen 15hp lisää ja ecu prommauksella vähän enemmän, kuulosta minusta ihan inhimilliseltä...tai?
    Jollain muilla täällä 24v panussa vähä skarppimpaa nokaa, kokemuksia? :roll:
    1990 Chevy Corvette Convertible 5.7 TPI
    1991 BMW ”329i” Cabrio Ierland Engineering
    1991 Ford Mustang GT 5.0
    1994 BMW M5 3.8
    2011 H-D Fatboy Special
    2017 Opel Insignia Country Tourer 4x4
  • vleivo
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2003
    • 708
    • Zürich Switzerland

    #2
    On kuullu vähä sellaista tutkittuani asiaa että vaati jonkun erikosistyökalun että saa doppel vanoksen säädetty kohdalleen viritys nokilla. Joku joka oikeesti tietää jotain miten vaikeeta tommonen nokka vaihto ja säätö on? :roll:
    1990 Chevy Corvette Convertible 5.7 TPI
    1991 BMW ”329i” Cabrio Ierland Engineering
    1991 Ford Mustang GT 5.0
    1994 BMW M5 3.8
    2011 H-D Fatboy Special
    2017 Opel Insignia Country Tourer 4x4

    Comment

    • vleivo
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2003
      • 708
      • Zürich Switzerland

      #3
      Vieläkin kiinostaisi tieto kyseisestä asiasta.
      1990 Chevy Corvette Convertible 5.7 TPI
      1991 BMW ”329i” Cabrio Ierland Engineering
      1991 Ford Mustang GT 5.0
      1994 BMW M5 3.8
      2011 H-D Fatboy Special
      2017 Opel Insignia Country Tourer 4x4

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎