m20b25 mikä vakiomäntä?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • unatco
    Bimmer Rookie
    • Oct 2009
    • 55
    • Vehmaa

    m20b25 mikä vakiomäntä?

    eipä paljoo haulla löytynyt, joten päätin pistää uuden threadin.
    mulla on tuolla tallilla tuollainen purettu moottori ja männässä lukee mahle. onko se alkuperäinen??



    männän laki on täysin identtinen kannen kanssa. ei tasalakinen.

    olihan se kone turbokäytössä ja n.1bar ahtoja niin hyvin kesti männät n.1000km, kunnes kytkinasetelma räjähti tuhannen muusiksi..
  • duuk
    Moderator
    • Dec 2006
    • 10519
    • Saaressa

    #2
    Originally posted by unatco View Post
    eipä paljoo haulla löytynyt, joten päätin pistää uuden threadin.
    mulla on tuolla tallilla tuollainen purettu moottori ja männässä lukee mahle. onko se alkuperäinen??



    männän laki on täysin identtinen kannen kanssa. ei tasalakinen.

    olihan se kone turbokäytössä ja n.1bar ahtoja niin hyvin kesti männät n.1000km, kunnes kytkinasetelma räjähti tuhannen muusiksi..
    Katsoppa M20 ylikokotopic..

    duke's garage:
    Suzuki R50
    E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
    M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
    S38 S54 S62

    instagram: _duuk

    Comment

    • JJT
      Bimmer Enthusiast
      • May 2005
      • 6694
      • .......

      #3
      Originally posted by unatco View Post
      eipä paljoo haulla löytynyt, joten päätin pistää uuden threadin.
      mulla on tuolla tallilla tuollainen purettu moottori ja männässä lukee mahle. onko se alkuperäinen??



      männän laki on täysin identtinen kannen kanssa. ei tasalakinen.

      olihan se kone turbokäytössä ja n.1bar ahtoja niin hyvin kesti männät n.1000km, kunnes kytkinasetelma räjähti tuhannen muusiksi..

      On se. Mahle, Kolbenschmid ja joku kolmas valmistaja oli vielä minkä mäntiä on noissa käytetty.
      Myyn:
      M10/20/52 E30-E36 osia

      Comment

      • unatco
        Bimmer Rookie
        • Oct 2009
        • 55
        • Vehmaa

        #4
        joo m20 ylikokotopiccia kattelinkin, mutta varmaan sokeus iskenyt, tai laiskuus ..

        aika vankan näköinen, mm.öljyrenkaiden reijät, eikä mitään leveetä läpeä ja mittailuilla männän lakea jää 8mm verran jos sorvaa männistä kokonaan sen patin pois. luulis olevan kestävää tekoa vaikkapa turbotukseen ja isommillekkin tehoille :think

        Comment

        • JJT
          Bimmer Enthusiast
          • May 2005
          • 6694
          • .......

          #5
          Originally posted by unatco View Post
          joo m20 ylikokotopiccia kattelinkin, mutta varmaan sokeus iskenyt, tai laiskuus ..

          aika vankan näköinen, mm.öljyrenkaiden reijät, eikä mitään leveetä läpeä ja mittailuilla männän lakea jää 8mm verran jos sorvaa männistä kokonaan sen patin pois. luulis olevan kestävää tekoa vaikkapa turbotukseen ja isommillekkin tehoille :think
          Kaikissa m20b25 männissä on keskellä kuoppa ja reunoilla kohoumat.
          Mitäs pattia tarkotat

          Myyn:
          M10/20/52 E30-E36 osia

          Comment

          • unatco
            Bimmer Rookie
            • Oct 2009
            • 55
            • Vehmaa

            #6
            Originally posted by JJT View Post
            Kaikissa m20b25 männissä on keskellä kuoppa ja reunoilla kohoumat.
            Mitäs pattia tarkotat

            http://www.bmwccn.no/rogaland/Mahle_m20.html

            noh, joo. keskellä on kuoppa ja reunalla "patti".. eli juuri näin kuin sanoitkin. sen takia kerroinkin että männän laki on identtinen kannen palotilan kanssa.

            Comment

            Working...
            X