Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hydrauli lukkoperä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JusZsE
    Bimmer Rookie
    • Jul 2008
    • 134
    • Järvenpää

    Hydrauli lukkoperä

    Onko kellään kokemusta 525ix perästä, jossa on hydraulinen lukko? Mielessä olisi rakentaa takavetoiseen, nappulasta päälle/pois. Elikkä toimiiko se jos tehostimelta saa öljyn ohjattua magneettiventtiileillä perään? Ja mikä on tuollaisen perän kestävyys?
    Sähkö on sinistä ja sattuu!
  • Bmw Master
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 13155
    • Kokomo

    #2
    Originally posted by JusZsE View Post
    Onko kellään kokemusta 525ix perästä, jossa on hydraulinen lukko? Mielessä olisi rakentaa takavetoiseen, nappulasta päälle/pois. Elikkä toimiiko se jos tehostimelta saa öljyn ohjattua magneettiventtiileillä perään? Ja mikä on tuollaisen perän kestävyys?
    Mitä? Missä? En ole ikinä kuullutkaan moisesta Kuorma-autoissa ne toimii paineilmalla, Land cruiserissa vaijerilla.

    Comment

    • Peltsii
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2007
      • 7061
      • Turenki

      #3
      Eikös toi oo olevinaan joku alkeellinen aktiivi lukko..?:think
      DUCATI 1098 RACING EVO

      Comment

      • Bmw Master
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 13155
        • Kokomo

        #4
        525Ix:stä löytyy visko lukko, eikä se tarvitse ulkopuolista hydrauli painetta.

        Miksi tuollainen päälle kytkettävä lukko pitäisi rakentaa, mitä iloa maantie käytössä?

        Comment

        • smpovers
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2006
          • 2372
          • Tammela

          #5
          Originally posted by Bmw Master View Post
          525Ix:stä löytyy visko lukko, eikä se tarvitse ulkopuolista hydrauli painetta.

          Miksi tuollainen päälle kytkettävä lukko pitäisi rakentaa, mitä iloa maantie käytössä?
          Juuri näin..
          Jos rakentaa jonkun korotetun maastoauton niin sit taitaa ainut oikea olla 100% kytkettävä lukko..
          BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
          BMW 330d touring e46 -05
          Ford Cortina Mk2 1600 -70
          ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja

          Comment

          • Muurahainen
            BTCF Member
            • Dec 2006
            • 9194
            • Nurmijärvi

            #6
            Originally posted by Bmw Master View Post
            525Ix:stä löytyy visko lukko, eikä se tarvitse ulkopuolista hydrauli painetta.

            Miksi tuollainen päälle kytkettävä lukko pitäisi rakentaa, mitä iloa maantie käytössä?
            Onko näin? 325ix:ssä on visko mutta eikös tuossa 525ix:ssä ole juurikin jokin hydrauli versio?

            Comment

            • zJark
              BTCF Member
              • Sep 2005
              • 740
              • Ylöjärvi

              #7


              Tollasta settiä on ainakin tarjolla
              MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
              +Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet

              Comment

              • Peltsii
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2007
                • 7061
                • Turenki

                #8
                Originally posted by Bmw Master View Post
                525Ix:stä löytyy visko lukko, eikä se tarvitse ulkopuolista hydrauli painetta.

                Miksi tuollainen päälle kytkettävä lukko pitäisi rakentaa, mitä iloa maantie käytössä?
                Se nyt on fakta, että jonkinmoinen ulkopuolisella ei mekaanisella ohjauksella toimiva lukko sieltä löytyy,tarkemmin en tiedä mikä. Sellanen käsitys vaan on jäänyt päähän että jonkunsortin aktiivi lukko olisi
                DUCATI 1098 RACING EVO

                Comment

                • zJark
                  BTCF Member
                  • Sep 2005
                  • 740
                  • Ylöjärvi

                  #9
                  Originally posted by Peltsii View Post
                  Se nyt on fakta, että jonkinmoinen ulkopuolisella ei mekaanisella ohjauksella toimiva lukko sieltä löytyy,tarkemmin en tiedä mikä. Sellanen käsitys vaan on jäänyt päähän että jonkunsortin aktiivi lukko olisi
                  Tarkista ylempi postaus. Sielä aika selkeesti esitettynä.
                  MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
                  +Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet

                  Comment

                  • Peltsii
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2007
                    • 7061
                    • Turenki

                    #10
                    Originally posted by zJark View Post
                    Tarkista ylempi postaus. Sielä aika selkeesti esitettynä.

                    Juu, enpä huomannut koko postia..
                    DUCATI 1098 RACING EVO

                    Comment

                    • Bmw Master
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2004
                      • 13155
                      • Kokomo

                      #11
                      Originally posted by Muurahainen View Post
                      Onko näin?
                      No ei näköjään. Vanhemmissa tuo EH lukko, uudemmissa 25% kitkalukko. Vai onko tuo EH lukko lisävaruste?
                      Last edited by Bmw Master; 01-01-2010, 20:17.

                      Comment

                      • jsr85
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2007
                        • 1375
                        • Oulainen

                        #12
                        Originally posted by Bmw Master View Post
                        Mitä? Missä? En ole ikinä kuullutkaan moisesta Kuorma-autoissa ne toimii paineilmalla, Land cruiserissa vaijerilla.
                        Ja oiskohan mersun ASD perä hydrauliikalla:think
                        ..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...

                        Comment

                        • smpovers
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2006
                          • 2372
                          • Tammela

                          #13
                          Empä ole ennen tuommoisesta systeemistä kuullut. noh ny olen
                          BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
                          BMW 330d touring e46 -05
                          Ford Cortina Mk2 1600 -70
                          ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja

                          Comment

                          • JusZsE
                            Bimmer Rookie
                            • Jul 2008
                            • 134
                            • Järvenpää

                            #14
                            Lähinnä rakentelun ilosta ja onhan se hienoa napista laittaa lukko päälle. Ostan nyt kyseisen perän itelleni ja tutkin asian, postailen juttua vaikkapa miten onnistu toteutus ja mitä se sisältää.
                            Last edited by JusZsE; 30-01-2013, 03:53.
                            Sähkö on sinistä ja sattuu!

                            Comment

                            • Bmw Master
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2004
                              • 13155
                              • Kokomo

                              #15
                              Kumipoltossa tuo olisi kiva ja kestävä jos se mäjäyttää 100% lukkoon. Mutta mahtaa mennä äkkiä palasiksi jos unohtuu päälle

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎