sellanen virranjakaja mikä on lohkossa kiinni.ei nokkapyörän päässä!! tarttis pikasee sellasen....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
oisko kellään myydä virranjakajaa bmw m20b25
Collapse
X
-
Ei ole ollut tapana kommentoida kenenkään myynti-ilmoitusta.. mutta
A) Sulla ei ole M20b25 moottoria jos virranjakajaa pyörittää apuakseli, vaan se on porattu b20/23:sta.
B) Harvemmin on tarvetta uusia koko jakajaa vaan useimmiten vain pyörijä ja kansi vaihtoon, ne on kulutustavaraa joten ei kannata käytettynä ostaa jollei varmasti tiedä niitä hyväkuntoisiksi.
C) Mikä sulla on vikana/miksi vaihtaisit koko jakajan??
D) Laita ilmoitus ensi kerralla ostetaan-alueelle.
E) yhteystiedot olisi myös hyvä olla.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
-
-
Voi se olla M20B25 moottori jossa ei enää ole jakajaa nokan päässä ja kys lohkoon on laitettu L-Jetin jakaja..tulppa pois ja jakaja lohkoon... Mutta alunpitäin ei ole M20B25 tehty jakaja lohkossa...Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Nyt: VOLVO S60 D5 -03
EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84
Comment
-
-
Originally posted by Erska View PostVoi se olla M20B25 moottori jossa ei enää ole jakajaa nokan päässä ja kys lohkoon on laitettu L-Jetin jakaja..tulppa pois ja jakaja lohkoon... Mutta alunpitäin ei ole M20B25 tehty jakaja lohkossa...
joo siis se on kuulemma m20b25! mutta ei varmaa tietoa siitä (mulla).. ja se jakaja on lohkossa:/ siis olen ostamassa yhtä bemaria e30 missä on tekniikka vaihettu. ennen oli 320 nyt on 325 kone!! ja siinä on kuulema virranjakaja rikki! ainakin auto korjaamo sano hänelle niin!! mutta mistä tiedän että se on kokonaan sitten rikki ?? tai että siihen pitäis vaa se virranjakajan kansi ja pyöriä vaihtaa:/
sen tiedän että virranjakajan kansi siihen ainakin täytyy vaihtaa koska siinä on pieni reikä ja sisäpuolella vähän naarmuja...
Comment
-
-
No entäs jos koitat vaan vaihtaa sen jakajan kannen ja pyöriän?
Virranajakajasta ei taida hajota kuin korkeintaan induktio anturi ja sekin harvoin.
Eikä joka päivä tarvii alottaa uutta topiccia samasta asiasta.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by B e M m I 1987 View Postjoo siis se on kuulemma m20b25! mutta ei varmaa tietoa siitä (mulla).. ja se jakaja on lohkossa:/ siis olen ostamassa yhtä bemaria e30 missä on tekniikka vaihettu. ennen oli 320 nyt on 325 kone!! ja siinä on kuulema virranjakaja rikki! ainakin auto korjaamo sano hänelle niin!! mutta mistä tiedän että se on kokonaan sitten rikki ?? tai että siihen pitäis vaa se virranjakajan kansi ja pyöriä vaihtaa:/
sen tiedän että virranjakajan kansi siihen ainakin täytyy vaihtaa koska siinä on pieni reikä ja sisäpuolella vähän naarmuja...
ja jos se on sitten porattu 2.5??? nii pitääkö siihen ostaa se virranjakaja mikä siinä alun perin ollu?
sori huonoista tiedoista/ sekavista....
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostNo entäs jos koitat vaan vaihtaa sen jakajan kannen ja pyöriän?
Virranajakajasta ei taida hajota kuin korkeintaan induktio anturi ja sekin harvoin.
Eikä joka päivä tarvii alottaa uutta topiccia samasta asiasta.
mistä saisin sellasen jakajan kannen ja pyöriän halvalla?? ja onko ne vaikee vaihtaa??
Comment
-
-
Originally posted by B e M m I 1987 View Postokei kiitosonks mitää ohjetta mite se pyörijä irtoo?? kyl sen kannen osaan
ja pitääks se sit säätää jos sen pyörijän vaihtaa??
pyörijä lähtee muistaakseni suoraan vetämällä pois.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by B e M m I 1987 View Postokei kiitosonks mitää ohjetta mite se pyörijä irtoo?? kyl sen kannen osaan
ja pitääks se sit säätää jos sen pyörijän vaihtaa??
Se pyörijä on paljon helpompi vaihtaa kun se kansi, irroitat pyörijän nostamalla sitä ylöspäin ja painat uuden samaan asentoon, ei mene kuin yhdessä asennossa paikoilleen.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by B e M m I 1987 View Postjoo siis se on kuulemma m20b25! mutta ei varmaa tietoa siitä (mulla).. ja se jakaja on lohkossa:/ siis olen ostamassa yhtä bemaria e30 missä on tekniikka vaihettu. ennen oli 320 nyt on 325 kone!! ja siinä on kuulema virranjakaja rikki! ainakin auto korjaamo sano hänelle niin!! mutta mistä tiedän että se on kokonaan sitten rikki ?? tai että siihen pitäis vaa se virranjakajan kansi ja pyöriä vaihtaa:/
Nyt kun sitten joku viisas kertoo mistä sen moottorin tunnisti(kun en itse muista) jossain lohkon kyljessä eikös se lukenut??
Edit: Onko autosta kuvaa että jos joku vaikka tunnistaa sen siitä?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment