Jos laittais tubon autoon...niin miten se onnistuu??? millaisii osia tarvii ja paljonko se maksais...noin?? Ja miten se asennus onnistuu???...amatööri kyselee
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Turbo??
Collapse
X
-
tuolla on m20 koneen turbotusjuttu, tosin kone on b25 kun sulla on toi b20 mutta homma menee 99,9% samanlailla varmasti mutta tee vähän pienemmällä ahtimella, esim garrett T3 tai T3/T4 tai joku vastaavaa kokoluokkaa oleva tai sit kyselet esim proturbosta mikä olisi suunnilleen sopivin ahdin ja kerrot vähän toiveita tehoista ja käyttöalueestaE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Henski
Originally posted by BoyScoutja auto on muuten 520 e34 -89 12v
Rahaa saat menemaan helposti 1500 ja 4000e ei viela tuota tuskaa jos ostat uuden ahtimen ja muutkin tarvittavat kilkkeet uutena...
Nooh enivei tassa jotain..
Koneesi on ilmeisesti motronic ruiskulla? Jos ja kun on tullaan siihen etta paineita nostaessa saatomahdollisuuksien rajallisuus tulee vastaan ja ruiskutus jarjestelma tulee ajankohtaiseksi... Magasquirt'n'sparkilla voidaan saavuttaa budjetti ratkaisu josta loytyy tietokone ohjattu ruuta ja suorasytka... itse poksin voit saada valmiina approx 250e ja siihen paalle anturit ja suorasytkan osat... suorasytka vaikka kaytettyna voortista...
Vaihtoehtoina tietysti "kauppaliset" ratkaisut kuten Haltec, Hestec, Autotronic, Tatech ynna muut... hintaa kokonaisuudelle saat bauttia rallaa 2000-2500e ja joidenkin kohdalla tuo 2500e ei taida ees riittaa kun halutaan myos sytka
Suuttimet, pensapumppu, pensanpaineen saadin, cooleri, paineputket, lambda, seosmittari, letkut, klemmarit jne... siina muutamia huomioitavia asioita...
Jos autolla aiotaan ajaa muutenkin kuin kerran kayda kylalla kannattaa kone rempata taysin (laakeroida, vaihtaa tiivisteet (kannentiivisteeksi paksumpi tarvike tiiviste) ,tasapainottaa ja tarkistaa osat...)
Jos loytyy aikaa, rahaa ja mielenkiintoa :arrow: selailemaan Projekti osiota...
PS. englannissa ei valitettavasti loydy nappiksesta 'a''a'kk'o'si'a' :(
Comment
Comment