Suuttimen lisäksi toinen huomattavasti kalliimpi vaihtoehto on korkeapainepumppu. Jos sen tiivistys vuotaa, polttoaineet pääsevät jakopään kautta öljytilaan.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Suuttimen lisäksi toinen huomattavasti kalliimpi vaihtoehto on korkeapainepumppu. Jos sen tiivistys vuotaa, polttoaineet pääsevät jakopään kautta öljytilaan.
Joutuu varmaan purkaa ennen kuin näkee vuodon??
Jos vuoto johtuu siitä, joutuuko uusimaan osia vai tiivistämällä selviää?
Auto 530d e61. Öljy tuntuis lisääntyvän eli naftaa pääsee moottoriin. Onkos suutinvuoto? Vaiko pumppu? Suutin korjausarvot ei ainakaan ole suuret kaikki jää alle 2.Näkeekö noista korjausarvoista kuinka vuotaako sylinteriin?
Auto 530d e61. Öljy tuntuis lisääntyvän eli naftaa pääsee moottoriin. Onkos suutinvuoto? Vaiko pumppu? Suutin korjausarvot ei ainakaan ole suuret kaikki jää alle 2.Näkeekö noista korjausarvoista kuinka vuotaako sylinteriin?
edit: Eli lueskelin muita postauksia ja huomasin että dpf poltto saattaa pökätä naftaa koneeseen. mulla paljon pätkä ajoa. Ton dpf:n oon porannu,mutta ei oo poistettu softasta polttoo. Eli olisko vika tossa,kun ajelen pätkiä nii tota naftaa kertyy koneeseen ton dpf polton takia??
edit: Eli lueskelin muita postauksia ja huomasin että dpf poltto saattaa pökätä naftaa koneeseen. mulla paljon pätkä ajoa. Ton dpf:n oon porannu,mutta ei oo poistettu softasta polttoo. Eli olisko vika tossa,kun ajelen pätkiä nii tota naftaa kertyy koneeseen ton dpf polton takia??
Eikö se polta sitä vähänväliä kun luulee että dpf:ssä jotain vikaa? Kannattaa varmaan ohjelmoida poltto pois. :think
Comment