Announcement

Collapse
No announcement yet.

m52b28-m50b25 eroista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -mtl-
    Bimmer Rookie
    • Aug 2004
    • 100
    • Kuopio/Joensuu/stockholm

    m52b28-m50b25 eroista

    olisi tiedossa m52b28 alakerta johon ajatuksena olisi laittaa m50b25 (ei vanos) kansi.
    käykö suoraan?
    vai pitääkö etsiä m52 kansi?
  • Cell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7037
    • Uusikaupunki

    #2
    Johan tuolla myydään alueella just oli M52 kansi myynnissä.

    Vanos-yksikkö ei sovi paikalleen suoraan, venttiilit erilaiset, jouset erilaiset, retainerit erilaiset, nostajat erilaiset.
    325i -08
    i3 REx -17
    M5 -98 Imolarot
    535i -90 N/A project (maatumassa)

    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

    Comment

    • JoniMX
      Newbiemmer
      • Dec 2009
      • 15
      • Lohja

      #3
      Tarkotuksena olisi vaihtaa m50b25 lohko m52b28 alulohkon tilalle, eli sopiiko m52:n kansi ym. roippeet m50 lohkoon?

      Onko m50 ja m52 palotilojen tilavuuksissa eroja, puristuksia ajatellen?

      Lohkon vaihtoa meinaan, koska kone on tulossa turbokäyttöön ja m52b28:iin löytyy aika heikosti takomäntiä ja rauta lohko kestää luultavasti hieman paremmin suuria tehoja, mutta tämä on täysin mutuilua:think

      Kiitoksia vastauksista jo etukäteen

      Comment

      • Tonton
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2006
        • 9101
        • Raisio

        #4
        Originally posted by JoniMX View Post
        Tarkotuksena olisi vaihtaa m50b25 lohko m52b28 alulohkon tilalle, eli sopiiko m52:n kansi ym. roippeet m50 lohkoon?

        Onko m50 ja m52 palotilojen tilavuuksissa eroja, puristuksia ajatellen?

        Lohkon vaihtoa meinaan, koska kone on tulossa turbokäyttöön ja m52b28:iin löytyy aika heikosti takomäntiä ja rauta lohko kestää luultavasti hieman paremmin suuria tehoja, mutta tämä on täysin mutuilua:think

        Kiitoksia vastauksista jo etukäteen
        eiköhän siinä ole ihan samat erot myös toisin päin
        sigpic
        M-B Vito -22
        Transit Custom -18
        Yamaha vx ho cruiser -22
        Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
        [email protected]

        Comment

        • Janzki
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2005
          • 4947
          • Lohja

          #5
          Originally posted by JoniMX View Post
          Tarkotuksena olisi vaihtaa m50b25 lohko m52b28 alulohkon tilalle, eli sopiiko m52:n kansi ym. roippeet m50 lohkoon?

          Onko m50 ja m52 palotilojen tilavuuksissa eroja, puristuksia ajatellen?

          Lohkon vaihtoa meinaan, koska kone on tulossa turbokäyttöön ja m52b28:iin löytyy aika heikosti takomäntiä ja rauta lohko kestää luultavasti hieman paremmin suuria tehoja, mutta tämä on täysin mutuilua:think

          Kiitoksia vastauksista jo etukäteen
          Eipä taida moisessa järkeä olla..Suoraan vain hommaat sen M50B25 non-vanos koneen ja siitä sitten rakentamaan..Ppf:ltä stressilevyt jne. jos meinaat isoja tehoja ottaa
          Sähköposti.
          IG: janzki_

          Comment

          • Cell
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 7037
            • Uusikaupunki

            #6
            Ennemmin tosiaan koko M50 -motti, paksummat venavarret ym. jotka sopii kyllä siihen käyttöön paremmin.
            325i -08
            i3 REx -17
            M5 -98 Imolarot
            535i -90 N/A project (maatumassa)

            Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

            Comment

            • Jonsku
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2002
              • 4645
              • Tuusula

              #7
              Non-vanos M50B25:een nappaset tuon B28 kampiakselin niin kasvaa tilavuus mukavasti. Ei kannata M52 pohjalle alkaa rakentamaan..
              - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

              ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
              ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
              ex. Alpina D10 Touring #33/94
              ... and many more

              Comment

              • JoniMX
                Newbiemmer
                • Dec 2009
                • 15
                • Lohja

                #8
                Täytyy varmaa sit ostaa se m50b25 non-vanos ja istuttaa b28 kampura siihen, niinku tässä jo on ehdotettu.

                Ihan mielenkiinnosta vielä että miten m50b25 venakoneisto eroo m52b28:sta?
                M52:ssa on 6mm venavarret ja 1 kartion muotoinen jousi, eli ei tuplajousia.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎