M42 koneessa on runkolaakereissa vain 200 asteen öljyura mikä käsittääkseni tarkoittaa sitä että kiertokangen laakerille ei kulje tuoretta öljyä 160 asteen ajan / kampiakselin pyörähdys. Luulisin että se on huono homma kun puhutaan moottorista jonka pitäisi kiertää 8500+.
Tuolta metric mechanicilta saisi tilattua 360 asteen öljyuralla varustettuja laakereita mutta olen kuullut huhun että jostain BMW:n vakiolaakereistakin voisi löytyä sopivia, olikohan se M20 tms. Eli onko kenelläkään tarkempaa tietoa?
Sitten vielä yleensäkin noiden laakereiden laadusta. Löytyykö jostain selvästi marmoritiskin laakereita parempaa tavaraa? Ja miten joku Glycon valmistama tavara suhtautuu alkuperäisiin laakereihin laadun puolesta?
Tuolta metric mechanicilta saisi tilattua 360 asteen öljyuralla varustettuja laakereita mutta olen kuullut huhun että jostain BMW:n vakiolaakereistakin voisi löytyä sopivia, olikohan se M20 tms. Eli onko kenelläkään tarkempaa tietoa?
Sitten vielä yleensäkin noiden laakereiden laadusta. Löytyykö jostain selvästi marmoritiskin laakereita parempaa tavaraa? Ja miten joku Glycon valmistama tavara suhtautuu alkuperäisiin laakereihin laadun puolesta?
Comment