Kyseessä on -89 Motronicilla oleva 2.0l mihin on laitettu:
-Schwitzer s2
-Turbonetics hukkaportti
-välijäähdytin
-turbon bensapaineen säädin (uusi)
-535 suuttimet
-325 kansi jota on avarrettu +paksumpi kansipahvi
Muuta:
Ilmamäärä mittari on painepuolella. Huohotinputki menee turbon iman otolle. Ruiskun huohotin putkenpaikka tukittu. Kaikki muu on
vakio rojuja ja orkkis paikoissa.
Vika:
Kun lähtee vejättää ni rupee tökkii aika paljon eka kerran 2500 kohdalla ja sit rupee ahtaa. Ku veto jatkuu n:3000-3500 taas rupee tökkii jolloin paineet noin 0.2-0.3... Ja siihen se sit jää!! Bensan paineta on käytetty niin korkeella et meinaa tukehtuu tyhjähäynnillä, mut ei silti lähde mihinkään. (välillä jopa yrittää polttaa putkessa)
Bensa letkut on vakiot ja alkuperänen bensansuodatin on paikoillaan.
Ilmanmäärämittaria on ruuvailtu vaikka kuinka vitusti kumpaankin suuntaan siitä kuusiokolo ruuvista mikä on sen päällä.
Missä vika? Pystyykö muualta säätää? Nyt kaikki villit ideat tänne, pakko saada toimii tuo! :lol:
-Schwitzer s2
-Turbonetics hukkaportti
-välijäähdytin
-turbon bensapaineen säädin (uusi)
-535 suuttimet
-325 kansi jota on avarrettu +paksumpi kansipahvi
Muuta:
Ilmamäärä mittari on painepuolella. Huohotinputki menee turbon iman otolle. Ruiskun huohotin putkenpaikka tukittu. Kaikki muu on
vakio rojuja ja orkkis paikoissa.
Vika:
Kun lähtee vejättää ni rupee tökkii aika paljon eka kerran 2500 kohdalla ja sit rupee ahtaa. Ku veto jatkuu n:3000-3500 taas rupee tökkii jolloin paineet noin 0.2-0.3... Ja siihen se sit jää!! Bensan paineta on käytetty niin korkeella et meinaa tukehtuu tyhjähäynnillä, mut ei silti lähde mihinkään. (välillä jopa yrittää polttaa putkessa)
Bensa letkut on vakiot ja alkuperänen bensansuodatin on paikoillaan.
Ilmanmäärämittaria on ruuvailtu vaikka kuinka vitusti kumpaankin suuntaan siitä kuusiokolo ruuvista mikä on sen päällä.
Missä vika? Pystyykö muualta säätää? Nyt kaikki villit ideat tänne, pakko saada toimii tuo! :lol:
Comment