Originally posted by Leka
View Post
Mieto ujellus perästä välillä 105-130km/h
Collapse
X
-
Nopeasti lukaistuna voin todeta, että taidan jättää ammattilaisen tehtäväksi... Kun vain tietäisi kuka ja missä sellainen on?
-
Aina se pitää tarkistaa. Kuitenkin, jos perässä on tehtaan hilut sisällä, ei pinjoniakselin laakereiden vaihdon pitäisi aiheuttaa säätötarvetta hammaskosketukseen. Tämä siksi, että esijännityksen säätö ei muuta akselin sijaintia. Huonolla tuurilla tietty voi saada toleranssialueen ääripäät, kympän sisään noi laakerikoolit muistaakseni tehtiin tossa kokoluokassa. Sitä en kyllä muista millä väleillä shimmejä sai.Originally posted by JJT View PostCell: Siis hammaskosketuksia ei tarvii säätää jos uusii pinjonin laakerit + stefan ja rymppirenkaan ja vetää korjausmanuaalin ohjetiukkuuteen?
Perä olis pöydällä ja pitäis vaihtaa nuo em. osat, toisaalta samalla uusis poskilaakeritkin ja lukkoon levyt jajajaja:think325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Kannattaa uusia molemmat pinionin laakerit, stefa ja rymppirengas.
Laakereiden toleranssit on niin pienet että ei vaikuta hammaskosketukseen. Perästä joutuu irroittamaan myös planeettapyörästön että pinionin laakerit saa vaihdettua. Ei se loppupeleissä ole kauheeta tiedettä. Kun kardaanin laipan kiristää uudella rymppirenkaalla, meinaa tulla hiki
Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla
Comment
Comment