Ilmeisesti et ole turbovehjettä rakennellut, kannattaisi varmaan kysyä edelliseltä omistajalta. Toteutustapoja on miljoonia, ja tuo on totta puhuen melkosen kyläseppäpatentin näköinen viritelmä --> ulkopuolisten on aika turhaa arvailla kuvan perusteella. Painekello- tai kytkin tuo varmaan on ja saattaa liittyä lisärikastukseen tms, mutta sen kummempia johtopäätöksiä ei varmaan kannata näillä eväin tehdä.
Ilmeisesti et ole turbovehjettä rakennellut, kannattaisi varmaan kysyä edelliseltä omistajalta. Toteutustapoja on miljoonia, ja tuo on totta puhuen melkosen kyläseppäpatentin näköinen viritelmä --> ulkopuolisten on aika turhaa arvailla kuvan perusteella. Painekello- tai kytkin tuo varmaan on ja saattaa liittyä lisärikastukseen tms, mutta sen kummempia johtopäätöksiä ei varmaan kannata näillä eväin tehdä.
Laita ees nippusiteellä vähän siistimmäks
No se on joskus ollut nippusiteillä kiinni mutta ovat näköjään luistaneet. Otan huomenna videopätkää kera selostuksen, jos se avittaisi asiaa. Entisiltä omistajilta oon kyselly, mutta kukaan ei tunnu tietävän kuka tuon patenttipommin on alunperin väkästellyt kasaan.
Näyttää öljynpaineanturilta, jolla ohjaillaan noita releitä, jotka ohjaa edelleen jotain joka todennäköisesti liittyy a)polttoainejärjestelmään b)ahtopaineenohjaukseen.
Ilman tarkempaa selvittelyä on täysin mahdoton arvata mitä tuolla kytkennällä tehdään. Laita anturille kompuralla painetta ja seuraa mikä laite kytkeytyy.
sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Itellä oli kaksi samanlaista palikkaa, ovat paineantureita, avaamassa lisäsuuttimia.
Johtoliittimien välissä on ruuvi, josta kytkeytymispainetta voi säätää.
Joten luulisin, että tuo palikka avaa jonkin sortin lisärikastusta kun ahtopainetta on sopivasti.
Comment